וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטונס תושאל במשטרה בחשד שצילם בסתר ו"עקב באובססיביות" אחרי האקסית

17.5.2020 / 9:04

בת זוגו לשעבר של בלם מנצ'סטר סיטי טענה: הוא התקין מצלמות נסתרות בביתי, עקב אחרי הכניסות והיציאות שלי ונחשף לתמונות אינטימיות ללא ידיעתי. מאוחר יותר התברר שהתיק נסגר מחוסר ראיות

מתוך הטוויטר של ברצלונה

ג'ון סטונס, בלם מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, חשוד שצילם בסתר את בת זוגו לשעבר במסגרת "מעקב אובססיבי" שניהל אחריה בחודשים האחרונים. האקסית מילי סוואג', לה בן משותף עם סטונס, הגישה נגדו תלונה והוא תושאל בשבוע האחרון במשטרה.

סוואג', שמתגוררת באחוזה בשווי 6 מיליון ליש"ט בבעלותו של סטונס, טוענת כי לפני שהשניים נפרדו והבלם עזב את הבית, הוא התקין מצלמות נסתרות בפינות חבויות בחדר השינה, הסלון ובסמוך לדלת הכניסה. כך הוא ניהל מעקב מדויק אחרי הכניסות והיציאות שלה מהבית, וייתכן שאף נחשף לרגעים אינטימיים שלה ללא ידיעתה.

ג'ון סטונס עם האקסית מילי סוואג'. מתוך "הסאן", צילום מסך
הציץ לה לחדר הישנה? ג'ון סטונס והאקסית מילי סוואג'/צילום מסך, מתוך "הסאן"

"מילי התהלכה בבית בחודשים האחרונים בתחושה שמישהו עוקב אחריה. היא הרגישה פגיעה מאוד", אמר ל"סאן" מקורב לבני הזוג לשעבר. "היא התחילה להרגיש חרדה עמוקה והחליטה לחקור את העניין. לתדהמתה, היא קיבלה הודעות טקסט שמוכיחות שג'ון ידע בדיוק מתי היא יוצאת מהבית ומתי היא נכנסת אליו".

המשטרה חקרה את התלונה ותשאלה את סטונס, אולם ככל הידוע החליטה לסגור את התיק בשל חוסר ראיות. בנימוקים לסגירת התיק צוין שהשניים נפרדו בסוף 2018 "בצורה מכוערת", ומאז מרבים להתכתש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully