וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הודיע: "אגיע לאליפות ארה"ב, זו לא הייתה החלטה קלה"

אחרי שנדבק בקורונה והתנגד למגבלות על הטניסאים, הסרבי הודיע שישתתף בטורניר הגרנד סלאם: "עשיתי את כל הבדיקות על מנת לוודא שהגוף שלי החלים לחלוטין". האם נולה ייצמד לפדרר ונדאל?

תקציר גמר אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' מול דומיניק תים/באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

נובאק דג'וקוביץ' אישר היום (חמישי) באופן רשמי שהוא ישתתף באליפות ארה"ב שתיפתח בסוף החודש בניו יורק (31 באוגוסט). דג'וקוביץ', שנדבק בקורונה בטורניר ראווה שארגן בסרביה ובקרואטיה במהלך הקיץ והיה תחת ביקורת קשה על חלקו בהפקה ובנהלים חסרי האחריות בטורניר, סיפר כי התלבט רבות, אך החליט בסופו של דבר להשתתף בטורניר שיתקיים ללא קהל. הסרבי, המדורג 1 בעולם, יגיע לניו יורק בשבת הקרובה, ה-15 באוגוסט, וייקח חלק גם בטורניר סינסינטי שיתקיים גם הוא בניו יורק (28-22 באוגוסט).

"אני שמח לאשר כי אשתתף השנה בטורניר סינסינטי ובאליפות ארה"ב", הודיע הסרבי, "זו לא הייתה החלטה קלה, לנוכח כל האתגרים והמכשולים מכל הכיוונים, אבל האפשרות להגיע לארה"ב מרגשת אותי מאוד. במהלך הקריירה שלי חוויתי כמה מהרגעים המרגשים ביותר במרכז הטניס בילי ג'ין.

"אני מודע שהפעם זה יהיה שונה מאוד, לאור כל התקנות ואמצעי הבטיחות על מנת להגן על הספורטאים ועל אנשי ניו יורק. עם זאת, התאמנתי קשה מאוד עם הצוות שלי על מנת להכין את הגוף שלי, ואני מוכן להתאים את עצמי לתנאים החדשים. עשיתי את כל הבדיקות על מנת לוודא שהחלמתי לחלוטין, ושאני יכול לחזור למגרשים ממוקד כולי במשחק".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
פייבוריט ברור. דג'וקוביץ'/רויטרס

לאחרונה דווח שדג'וקוביץ' לא אוהב את המגבלות על המגיעים לטורניר, ואמר שיהיה "קשה" לקיים ככה טורנירים. כמו כן שחקנים בכירים בסבב, בהובלת דג'וקוביץ', קיימו פגישת זום עם איגוד הטניס האמריקאי וה-ATP ודרשו לא להיכנס לבידוד עם חזרתם לאירופה - בטענה שזה יפגע בהכנות שלהם לרולאן גארוס. דג'וקוביץ' התעקש שייסע להשתתף בטורנירים באמריקה רק אם יקבל בטוחות שיוכל לחזור לאירופה בלי להיכנס לבידוד ובכך לא תימנע ממנו האפשרות להשתתף בטורנירי החימר באירופה. עדיין לא ברור איך הסוגיה הזו תיפתר, אך נראה כי דג'וקוביץ' כעת מועמד בכיר לזכייה בתואר בניו יורק, במיוחד לאור היעדרותם של רפאל נדאל ורוג'ר פדרר, כמו טניסאים אחרים כמו סטאן ואוורינקה וניק קיריוס בין השאר.

עוד בוואלה!

ניק קיריוס פרש מאליפות ארה"ב ותקף את דג'וקוביץ' ה"חמדן", אנדי מארי נקט בגישה הפוכה

לכתבה המלאה

כידוע, פדרר מוביל את רשימת הזוכים בטורנירי גרנד סלאם עם 20 זכיות, ואחריו רפאל נדאל (19) ודג'וקוביץ' (17), שכבר זכה בעבר שלוש פעמים באליפות ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully