וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פרוג'ה ירדה לליגה השלישית, אוהדיה תלו בובות והציתו שריפות

700 מאוהדי הקבוצה מהסריה B זעמו לאחר ההפסד בפלייאוף לפסקארה וקראו קריאות נאצה כנגד הבעלים וחלוץ הקבוצה שהחמיץ את הפנדל המכריע

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

בסוף השבוע האחרון נחשפנו ללא מעט תגובות זועמות של אוהדי ברצלונה שרתחו בעקבות השמינייה המשפילה שספגו מבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. אוהדי פרוג'ה, שקבוצתם ירדה לפני יומיים לליגה השלישית באיטליה, לא עברו על כך בשקט ודאגו להבהיר לשחקנים בדיוק מה הם חושבים על היכולת שלהם.

פרוג'ה סיימה במקום ה-16 בסריה B ואירחה את פסקארה למפגש הגומלין בפלייאוף, לאחר שבמשחק הראשון ניצחה פסקארה 1:2. פרוג'ה ניצחה 1:2 אף היא, ולאחר שלא התקבלה הכרעה גם בתום 120 דקות של הארכה, הלכו שתי הקבוצות לפנדלים. שחקניה של פרוג'ה לא עמדו בלחץ והפסידו 4:2 בבעיטות ההכרעה - וירדו לליגה השלישית.

שחקני פרוג'ה מאוכזבים לאחר שהפסידו בפנדלים לפסקארה וירדו לליגה השלישית באיטליה. GettyImages
שחקני פרוג'ה שבורים בתום ההפסד לפסקארה והירידה לליגה השלישית/GettyImages

אוהדי הקבוצה שב-2003/4 הייתה קבוצת צמרת באיטליה ואף שיחקה בגביע אופ"א (הליגה האירופית) זעמו על השפל החדש אליו הידרדר המועדון. כ-700 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאיצטדיון בסיום המשחק (שנערך אל מול יציעים ריקים), הציתו שריפות, קראו קריאות גנאי כנגד נשיא המועדון וכנגד חלוץ הקבוצה פייטרו יימלו שהחמיץ את הפנדל המכריע, ולקינוח תלו בובות בד עם מדי הקבוצה.

ההתרסקות של פרוג'ה העונה מפתיעה במיוחד, לאור העובדה שמדובר במועדון עם מסורת מפוארת בכדורגל האיטלקי, ובמיוחד כשבתחילת השנה פינטזו במועדון על חזרה לסריה A.

  • עוד באותו נושא:
  • פרוג'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully