וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו והיברניאן איבדו את המאזן המושלם

עודכן לאחרונה: 15.8.2020 / 22:05

השוער שמר על רשת נקייה ב-0:0 הביתי מול מאת'רוול במחזור הרביעי בסקוטלנד. 75 דקות לגרצ'קין במשחק הכנה של זוריה, נאתכו נותר מחוץ לסגל של פרטיזן

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

אופיר מרציאנו והיברניאן איבדו הערב (שבת) את המאזן המושלם שלהם בליגה הסקוטית, אחרי 0:0 ביתי מול מאת'רוול במחזור הרביעי. שוער נבחרת ישראל נכנע לבעיטה של ג'ורדן וייט בדקה ה-37, אבל השער נפסל בצדק מפני ששחקן אורח ניצב בעמדת נבדל והסתיר למרציאנו את הכדור. היבס לפחות זמנית בפסגה עם 10 נקודות ורק שני שערי חובה.

מקס גרצ'קין שחקן זוריה לוגנסק. אתר רשמי זוריה לוגנסק, אתר רשמי
מתכונן גם לשלב הבתים של הליגה האירופית. מקס גרצ'קין/אתר רשמי, אתר רשמי זוריה לוגנסק

* מקס גרצ'קין ערך הופעה שנייה במשחקי ההכנה של זוריה לוגנסק, כשפתח בהרכב בניצחון 1:2 על מריופול. המגן הישראלי הוחלף בדקה ה-75 ויקווה להמשיך ב-11 גם בשבת הבאה, אז קבוצתו תתארח אצל דסנה במחזור הפתיחה של הליגה האוקראינית. זוריה סיימה את העונה הקודמת במקום השלישי ולכן תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

* אלי דסה פתח בהרכב ויטסה, שסיימה ב-1:1 את משחק ההכנה שלה באיינדהובן מול פ.ס.וו.

* ערן זהבי אמור היה לפתוח במשחקה של גוואנגז'ו R&F מול דליאן בליגה הסינית ודיא סבע היה גם הוא בסגל, אבל המשחק נדחה בגלל גשם כבד והצפות במגרש.

* אחרי סערת סרט הקפטן שהייתה או לא, ביברס נאתכו נותר מחוץ לסגל של פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:2 בחוץ את ראדניק. המאמן סאבו מילושביץ' רשם ארבעה זרים אחרים והפעם ויתר על קפטן נבחרת ישראל, כאשר שניים מהם, טאקומה אסאנו היפני ועומאר סאדיק הניגרי, כבשו והעניקו לפרטיזן ניצחון שלישי בארבעה מחזורים בליגה הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully