וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קווינסי אייסי עשוי לעזוב את מכבי תל אביב לברצלונה

הצהובים מנהלים מגעים על השארתו של הפורוורד, אולם באיטליה טוענים ששאראס כבר סימן אותו לעונה הבאה ואף גישש אצל נציגיו

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

האם קווינסי אייסי יישאר במכבי תל אביב? האלופה הישראלית ממשיכה לנהל משא ומתן עם הפורוורד האמריקאי, אולם סיכום לא הושג וכעת מתברר שהצהובים הם לא היחידים שחושקים בו לקראת העונה הבאה. העיתונאי האיטלקי מתאו אנדריאני טוען כי מאמנה החדש של ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס, המחפש אחר שחקן פנים נוסף, כבר פנה לנציגיו של אייסי לגבי הצטרפות אפשרית לקטלאנים.

"לאח שלי מגיע חוזה של כמה שנים ממכבי תל אביב", צייץ אותלו האנטר לפני מספר ימים, "עכשיו הבא נגרום לזה לקרות". בריאיון לוואלה! ספורט בחודש שעבר אמר האנטר: "אני יודע שכמה שחקנים נשארים וכמה עדיין לא יודעים, אבל אני אשים את זה פה על השולחן: אנחנו צריכים שקווינסי אייסי יישאר, זה דבר חשוב מאוד לקבוצה. מה שהוא מביא למגרש, האתלטיות, ההגנה, הרעב - זה מה שאנחנו צריכים, זה מה שהפך את הקבוצה לקבוצה נהדרת. הוא חלק חשוב בקבוצה הזאת, כמו שג'ייק כהן היה חלק חשוב, אבל הוא חתם בקבוצה אחרת. רציתי שכולם יישארו, אני מקווה שיצליחו להשאיר את קווינסי".

שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי מול שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון. קובי אליהו
יישאר או יעזוב? אייסי/קובי אליהו

ברצלונה כבר החתימה מוקדם יותר הקיץ את ניק קלאתיס ופייר אוריולה, והאריכה את חוזיהם של ברנדון דייויס וקייל קוריץ' בתקווה לשוב ולאיים על התואר אחרי העונה המאכזבת שעברה עליה.

אייסי (29, 2.01 מ'), שהחמיץ את שלבי ההכרעה של ליגת העל בשל פציעה, העמיד העונה ממוצעים של 4.8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג. בליגה רשם 10.9 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully