וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו "המומה ושבורה" מההדחה, סימאונה מפרגן: "אהבתי את הלחימה של לייפציג"

הקולצ'ונרוס מתקשים לעכל את ההפסד ברבע גמר ליגת האלופות. צ'ולו: "הם עלו בצדק". נאגלסמן חוגג: "שמח שהשחקנים מקשיבים לי"

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

ר.ב. לייפציג עלתה הערב (חמישי) בפעם הראשונה בתולדותיה לחצי גמר ליגת האלופות. השוורים הפתיעו עם 1:2 את אתלטיקו מדריד והשיגו את הכרטיס לארבע הגדולות, שם ישחקו נגד פריז סן ז'רמן. דני אולמו (51) העלה את השוורים ליתרון, ז'ואאו פליקס איזן בפנדל (71), אבל טיילר אדאמס השלים ניצחון גרמני בדקה ה-88 אחרי מהלך גאוני של מרסל זאביצר ואנחליניו.

יוליאן נאגלסמן מאמן ר.ב. לייפציג. רויטרס
הקבוצה של נאגלסמן עם הופעה איכותית מאוד/רויטרס

* בגמר ליגת האלופות העונה תשחק לפחות קבוצה אחת שמעולם לא שיחקה בו: פריז סן ז'רמן או ר.ב. לייפציג. זו השנה השנייה ברציפות שזה קורה אחרי שטוטנהאם הייתה בגמר אשתקד. זו הפעם הראשונה שזה קורה מאז 1991 ו-1992 כשהכוכב האדום בלגרד פגשה את מארסיי ושנה לאחר מכן סמפדוריה הגיעה לגמר

* טיילר אדאמס, שכבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-88, הוא האמריקאי הראשון שכובש ברבע גמר ליגת האלופות ומעלה.

* ר.ב. לייפציג היא הקבוצה הראשונה ממה שהיה הגוש המזרחי של אירופה שעולה לחצי גמר ליגת האלופות מאז דינמו קייב ב-1999.

* ר.ב. לייפציג היא הקבוצה הגרמנית החמישית אי פעם שעולה לחצי גמר ליגת האלופות. קדמו לה באיירן מינכן (11 פעמים), בורוסיה דורטמונד (3), באייר לברקוזן ושאלקה (1 כל אחת).

* ר.ב. לייפציג, שהוקמה ב-2009, היא הקבוצה הצעירה ביותר אי פעם שעולה לחצי גמר גביע האלופות/ליגת האלופות.

* דני אולמו, שכבש את השער הראשון, הפך לשני שכובש עבור שתי קבוצות שונות באותה עונה בליגת האלופות. ארלינג הולאנד, שעשה את זה בזלצבורג ובבורוסיה דורטמונד, קדם לו.

* יוליאן נאגלסמן בן ה-33 צעיר בשנתיים מקפטן פריז סן ז'רמן, טיאגו סילבה, אותו קבוצתו תפגוש בחצי הגמר.

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אכזבה גדולה באתלטיקו מדריד. פליקס/רויטרס

מאמן לייפציג יוליאן נאגלסמן אמר: "לא יצרנו הרבה מצבים במחצית הראשונה, אבל התגוננו בצורה טובה מאוד. אתה לא מגיע להרבה מצבים בשליש האחרון מול אתלטיקו. המשחק ההתקפי שלנו עשה את ההבדל היום. אתלטיקו לא הגיעה להרבה מצבים ואנחנו יצרנו יותר. ברור שכשאתה מגיע לסיבוב הבא, אתה רוצה יותר. הלילה אנחנו שמחים, מחר נתחיל כבר להסתכל על פריז סן ז'רמן. זה יהיה עוד משחק קשה, אבל תהיה לנו תכנית".

נאגלסמן הוסיף: "היינו הקבוצה הטובה יותר, אז מגיע לנו להגיע לחצי הגמר ואני שמח. רצינו לשחק בצורה שאנחנו משחקים תמיד. השחקנים הרגישו בנוח עם התכנית. יצרנו מרווחים בין הקווים וזה לא קל מול אתלטיקו. במחצית השנייה היינו קצת פאסיבים אחרי השער שלנו, אבל אחרי שספגנו את השער התאוששנו והשער השני היה עם קצת מזל, אבל יצרנו הרבה שטח לטיילר אדאמס. זה משהו שאנחנו עובדים עליו באימונים, אני שמח שהשחקנים מקשיבים לי והצליחו לייצר את הדברים במגרש".

טיילר אדאמס אמר אחרי המשחק: "אנחנו ממש ממש מתרגשים. אנחנו יודעים שפריז סן ז'רמן קבוצה נהדרת, ראינו מה היא עשתה נגד אטאלנטה אתמול ויש לה שחקנים נהדרים. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש בדרך הכי נכונה שיש ולהביא את עצמנו מבחינה נכונה מנטאלית לחצי הגמר. אנחנו בטוחים בעצמנו וראיתם את זה היום".

מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה שיבח את היריבה ואמר: "הם שיחקו עם המון התלהבות ורוח לחימה, ואהבתי לראות את זה. הם רצו יותר מאיתנו, משום מה, אבל אין לנו תירוצים. השחקנים נתנו את כל כולם, והפעם זה הספיק רק עד השלב הזה. אנחנו חייבים לברך את היריבה שלנו, היא עלתה בצדק. עברה עלינו עונה ארוכה מאוד, היה הרבה לחץ, אבל אני עדיין מרוצה".

קוקה אמר: "אני המום ושבור. בפורמט הזה של שלושה משחקים עד התואר יכולנו לזכות בליגת האלופות, ואפילו לא עברנו את רבע הגמר. אכזרי? הניצחון הגיע להם. אנחנו צריכים לנתח את המשחק ולעשות לעצמינו ביקורת עצמית. צריך להתאושש מההפסד הזה בהקדם האפשרי".

סאול החמיא לגרמנים: "לייפציג הראתה עליונות עלינו בלא מעט חלקים במשחק. הם שיחקו טוב מאוד. צריך גם לדעת לתת את הקרדיט ליריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully