וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על הארכת חוזהו של ג'ון דיברתולומיאו

13.8.2020 / 13:22

הקפטן (29, 1.83) של הצהובים שנעדר מרוב העונה שעברה בשל שתי פציעות משמעותיות חתם לשנתיים נוספות: "הגופיה הצהובה הרגישה לי כמו בית". ספרופולוס: "הוא עמוד תווך חשוב מאוד בקבוצה"

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על הארכת חוזהו של ג'ון דיברתולומאו בשנתיים נוספות, עם אופציה לעונה נוספת. הגארד המתאזרח יפתח את עונתו הרביעית במדים הצהובים, אחרי עונה שבה נעדר למשך תקופה ממושכת בשל שתי פציעות שונות. הוא צפוי להמשיך בתפקיד הקפטן גם לעונת 2020/21.

אני שמח ונרגש להמשיך במכבי תל אביב", אמר ג'ון דיברתולומיאו לאתר הרשמי של המועדון. "הגופיה הצהובה הרגישה לי כמו בית מאז שהגעתי לפני שלוש שנים. אני אסיר תודה ומלא הערכה על כך שהמועדון והמאמן נתנו לי את ההזדמנות הזאת, במיוחד אחרי הפציעות של העונה האחרונה. אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אחזור לעשות את מה שאני אוהב עבור הקבוצה והאוהדים".

"מכבי צריכה את הקפטן שלה וזו הסיבה מדוע כולנו במכבי מאוד שמחים שג'ון נשאר", אמר המאמן יאניס ספרופולוס על דיברתולומאו. "הוא שחקן בעל ערך רב, הוא עמוד תווך בקבוצה וחשוב מאוד שאנחנו נמשיך להילחם ביחד עם ג'ון עבור ההצלחה של מכבי".

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ג'ון דיברתולומאו/דני מרון

דיברתולומאו (29, 1.83) הגיע לישראל בקיץ 2015 אחרי שנתיים בליגה הספרדית השנייה ושיחק במשך שנתיים במכבי חיפה, נבחר לשחקן העונה בליגת העל בעונת 2016/17 בה הגיעה מכבי חיפה לגמר הפיינל פור. בקיץ 2017 חתם על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב ופילס את דרכו ומעמדו בקבוצה בעקביות עד שהפך לאחד השחקנים האהובים ביד אליהו והמשפיעים ביותר מבין שחקני הספסל. הוא נחשב לשחקן שאהוד מאוד על המאמן יאניס ספרופולוס שהתעקש על השארתו בסגל.

דיברתולומאו סבל העונה משתי פציעות קשות - הראשונה בחודש דצמבר כשקרע את שריר החזה, ונעדר כחצי שנה מפעילות, והשנייה רגע לפני חזרת הליגה מפגרת הקורונה, כשסבל מפציעה באכילס שהשביתה אותו ומנעה ממנו לחזור לשלבי הסיום של העונה.

הקפטן מצטרף ליובל זוסמן, דורי סהר, אלייז'ה בריאנט, טיילר דורסי, סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, עוז בלייזר וסנדי כהן שכבר חתומים לעונה הבאה. בקבוצה צפויים להודיע בימים הקרובים על הארכת חוזהו של אנג'לו קלויארו, והחתמתם של כריס ג'ונס ואנטה ז'יז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully