וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדי כהן חולם על ה-NBA: "מקווה שאקבל את ההזדמנות הזו"

שחקן מכבי תל אביב אופטימי לאחר הסיום המוצלח לעונה. ויש גם מחמאות לדני אבדיה: "אין הרבה דברים שהוא לא יכול לעשות"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

עונה שלמה ישב סנדי כהן על הספסל של מכבי תל אביב, אבל ברגע האמת הוא הוכיח שהאמון שנתן בו יאניס ספרופולוס היה מוצדק. 3 שלשות ו-16 נקודות בגמר היו חלק חשוב מה-81:86 על מכבי ראשון לציון, וגרמו למתאזרח לפנטז על הליגה הטובה בעולם.

"המטרה שלי היא לשחק ברמה הגבוהה ביותר", אמר לתקשורת האמריקאית על חלום ה-NBA שלו. "אני מקווה שאמשיך להתפתח במועדון, ואם אשחק ברמה גבוהה, אקבל הזדמנות להגיע ל-NBA. אני שמח שחתמתי במכבי תל אביב, זו הרמה הגבוהה ביותר של הכדורסל באירופה. יש לי חוזה לעוד שלוש שנים פה, וזה נחמד לקבל קצת ביטחון. אני לא יכול להתלונן. ישראל מדינה יפה מאוד, מאוד אמריקאית, אחד המקומות הכי יפים בהם ביקרתי".

על השיפור שלו לאורך העונה אמר כהן: "יש לנו הרבה שחקני NBA וזו קבוצה מצוינת, ברמה גבוהה מאוד, אז אתה צריך להרוויח את הדקות שלך. בהתחלה חיכיתי לקבל אזרחות כך שבתחילת השנה לא ממש שיחקתי. ניסיתי להישאר מרוכז לכל אורך העונה וידעתי שזה יהיה תהליך ארוך. המשכתי לעבוד על המשחק שלי וללמוד מהוותיקים, ולבסוף העונה הסתיימה בצורה טובה".

שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. דני מרון
מפנטז על ה-NBA. סנדי כהן/דני מרון

כהן נשאל על דני אבדיה, שנמצא בדרכו ל-NBA, ואמר: "הוא שחקן טוב מאוד שיכול לשחק בכמה עמדות. יש לו גודל מצוין, הוא מבין את המשחק, יכול לקלוע, יכול למסור, יכול לשחק בצבע. אין הרבה דברים שהוא לא יכול לעשות. כל קבוצה שתשיג אותו תקבל שחקן טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully