וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה ברלין הכריזה על תמיר בלאט: "מתאים מאוד לפילוסופיה שלנו"

המועדון הגרמני הודיע רשמית על צירופו של הרכז, שיושאל להפועל ירושלים בעונה הראשונה: "טוב בשבילו שישאר עוד שנה איפה ששיחק"

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

מנהלה הספורטיבי של אלבה ברלין הימנו אוחדה התייחס היום (שישי) להחתמתו של תמיר בלאט במועדון הצמרת הגרמני. כזכור, בלאט סגר לפני כחודש וחצי באלבה ברלין, כשעוד שיחק עם הפועל ירושלים בבית העליון של ליגת העל, כשככל הנראה יחזור לעונה נוספת בעיר הבירה כמושאל מהקבוצה ששיחקה בעונה החולפת ביורוליג.

"תמיר בלאט הוא כישרון מאוד מבטיח שצפינו בו במשך זמן רב", אמר אוחדה על הרכז הישראלי. "הוא מתאים מאוד לפילוסופיית המשחק לנו". בהודעה בישרה אלבה שבלאט יושאל בעונה הראשונה להפועל ירושלים: "אנחנו מאמינים שהדבר הטוב ביותר בשביל ההתפתחות שלו הוא להישאר עוד שנה איפה ששיחק, ואז לעשות את הצעד הבא לאלבה".

תמיר בלאט הפועל ירושלים. דני מרון
זכה למחמאות ממנהלה הספורטיבי של אלבה ברלין. תמיר בלאט/דני מרון

תמיר בלאט שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים, במהלכן זכה פעמיים בגביע המדינה ופעם אחת בגביע ווינר. העמיד במהלך העונה הסדירה ממוצעים של 10 נקודות למשחק להן הוסיף 5.9 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים. בפלייאוף עמדו ממוצעיו על 9.3 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק.

בתוך כך האריכה אלבה ברלין את חוזהו של סטפן פנו בשלוש שנים, כשגם הסרבי הצעיר צפוי להיות מושאל לעונה הקרובה, כשהיעד אליו צפוי להגיע היא הקבוצה הגרמנית רסטה פכטה.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully