וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "הגעתי לטופ". הספונסרית החדשה פלייטיקה הוצגה

12.8.2020 / 14:30

קפטן מכבי ראשון לציון לשעבר דיבר לראשונה כשחקן מכבי תל אביב: "יהיה לי כאן תפקיד שונה, אני בשל לכל הקשיים שיכולים להיות פה". הקבוצה הציגה את הספונסר החדש פלייטיקה

מכבי ת״א מציגה את הספונסר החדש שלה - Playtika/צילום : יותם רונן עריכה : ניר חן

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הציגה את הספונסרית החדשה שלה, חברת פלייטיקה, עימה סיכמה לחמש השנים הקרובות, וגם הרכש הטרי עוז בלייזר דיבר לראשונה כשחקן הקבוצה.

"אני שמח להגיע לפה", אמר בלייזר. "הייתי הרבה פעמים בקרבות על תואר מהצד השני, מחכה כבר להתחיל. זה מבחינתי להגיע לטופ, לאחד המועדונים הגדולים באירופה, בישראל בטוח, מטרה ששמתי לעצמי, להגיע לטופ של הליגה ואירופה. השלב הבא זה להוכיח שאני שייך לפה, שזה המקום שלי, אעשה הכל בשביל זה".

"עשיתי משהו בליגה הישראלית", הוסיף בלייזר. "אני מתאים למנטליות של המועדון הזה, יהיה לי תפקיד שונה כאן מכל תפקיד אחר שעשיתי בקריירה עד כה. אני מחכה רק להזדמנות, בשבילי זה לקחת את ההזדמנות להגיע ואדע לקחת אותה. אני יודע שאני מצטרף למועדון גדול עם הרבה לחץ, צריך להיות חזקים מנטלית, אני מוכן לזה ובשל לכל הקשיים שיכולים להיות פה. רק רוצה להצליח".

עוז בלייזר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"יהיה לי תפקיד שונה כאן מכל תפקיד אחר שעשיתי בקריירה עד כה". עוז בלייזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"היינו עם פוקס בחמש השנים האחרונות", אמר שמעון מזרחי. "היו שנים טובות ושנים פחות טובות. יש זמנים מסוימים שחוזה מגיע לסיומו ולכן בהסכמה משותפת בין שני הצדדים הגענו להבנות על סיומו של קשר והכול ברוח טובה. הלוגו אדום, אני מקווה שעם הזמן הוא יהפוך לכתום ואחר כך לצהוב".

שמעון מזרחי יו״ר מכבי תל אביב. יותם רונן
שמעון מזרחי והגופיה החדשה/יותם רונן

פלייטיקה, שאמורה לתמוך במכבי תל אביב בסכום של 1.3 מיליון דולר בשנה, היא חברה ישראלית המפתחת משחקי רשת, בעיקר בתחום משחקי מזל והימורים. בשנים האחרונות שימשה בין היתר כספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל סביליה, תרמה כספים למחלקת הנוער של הפועל תל אביב ואף תומכת כספית במכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully