וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה אתה כזה מוזר?" כשדוראנט ניסה "לגנוב" למישהי את בת הזוג

משתמשת בטוויטר ביקרה את כוכב ברוקלין, והופתעה לגלות שבתגובה, החל לעקוב אחרי בת הזוג שלה. זה הוביל לדו-קרב לוהט: "אתה מוזר עם תעודות"

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

לקווין דוראנט יש די הרבה זמן פנוי, בהתחשב בכך שלא שיחק העונה ולא ישוב גם לפלייאוף ה-NBA. כוכב ברוקלין מבלה חלקים גדולים מיומו ברשתות החברתיות, וכבר הסתבך בעבר כשהתגלה כי הוא מחזיק במספר פרופילים פיקטייבים, בהם השתמש בין היתר כדי לתקוף יריבים.

הפעם, הסתבך KD לעיני כולם, עם הפרופיל האמיתי שלו. זה קרה כשהגיב לאחת המשתמשות בטוויטר, שהעזה לבקר אותו. "מישהו עצבני", צייץ דוראנט בתגובה למשתמשץ Zee, The Creator.

אבל שם לא נגמרה התגובה של דוראנט. כוכב ה-NBA כל כך כעס על הביקורות שהופנתה כלפיו, עד שהחליט לעקוב אחרי בת הזוג של הצייצנית המדוברת בטוויטר, והחל לחלק לייקים לכל הציוצים שלה. "תראו את זכר הבטא ההזוי הזה", כתבה הצייצנית. "הוא עקב אחרי החברה שלי. חחחחחחחח. KD בלי ספק מוזר עם תעודות".

עוד בוואלה!

ערפל סמיך ובעיטה לפרצוף: צפו באווירה הלוהטת בדרבי הגדול של אורוגוואי

לכתבה המלאה

"למה אתה כזה מוזר?" תהתה הצייצנית. "אתה עשיר מדי בשביל זה. באמת עקבת אחרי חברה שלי ובגלל זה היא חסמה אותך, איש מוזר אחד". התגובה של דוראנט לא איחרה להגיע: "טעות שלי, בטעות עקבתי אחרי ואהבתי את כל הציוצים שלה, כנראה שהטלפון שלי משתגע. את נהנית מזה, לעולם לא תשכחי את היום הזה".

והנה התגובה המלאה של Zee, The Creator:

דבר אחד בטוח: קווין דוראנט בהחלט טוב יותר בכדורסל מאשר בריבים בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully