וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפל סמיך ובעיטה לפרצוף: צפו באווירה הלוהטת בדרבי הגדול של אורוגוואי

רק בדרום אמריקה: המשחק החם התנהל באווירה יוצאת דופן, תוך כדי עננה של עשן עקב הדלקת פירוטכניקה, ולקינוח: עבירה שלא רואים כל יום. צפו באירועים

ערפל כבד בעקבות פירוטכניקה בדרבי בין פניארול ונאסיונל באורוגוואי/טוויטר

הדרבי הגדול של העיר מונטווידאו בין נאסיונל לפניארול שוחק אמש (ראשון) במסגרת המחזור הרביעי בליגה באורוגוואי, והסתיים ב-1:1. המשחק בין שתי הקבוצות הגדולות במדינה הוא גם אחד ממשחקי הדרבי החמים בדרום אמריקה, ובכלל בעולם הכדורגל, כשאתמול ללא ספק קיבלנו תשובה מלאה מדוע הוא נחשב כך.

ראשית, כבר בשריקת הפתיחה של המשחק נאלצו להתמודד צוות השיפוט והשחקנים עם ענן ערפילי וסמיך של עשן בעקבות אמצעי פירוטכניקה שהופעלו במגרש. עדיין לא ברור כיצד הדבר בוצע לאור העובדה שהמשחק נערך ללא אוהדים עקב מגבלות הקורונה. מעבר לכך, בדקה ה-63, כשפניארול בפיגור 1:0, השאיר אותה שחקנה מתיאס בריטוס בעשרה שחקנים לאחר שבעט בפניו של שחקן נאסיונל מתיאס סוארס. למרות ההרחקה הצליחה האורחת להשיג את שער השוויון בדקה ה-83, וקבעה חלוקת נקודות.

שחקני נאסיונל חוגגים שער. עמוד הטוויטר של נסיונאל, אתר רשמי
שחקני נאסיונל חוגגים על רקע הערפל שנגרם מעשן הפירוטכניקה/אתר רשמי, עמוד הטוויטר של נסיונאל

צפו בעבירה הגסה של בריטוס על סוארס

שחקן פניארול מתיאס בריטוס פוגע בברוטליות בשחקן נאסיונל מתיאס סוארס/טוויטר

לאחר ארבעה מחזורים בליגה באורוגוואי, שתי הקבוצות לא נמצאות בדבוקת הצמרת. פניארול נמצאת במקום השמיני עם ניצחון אחד בלבד, בעוד יריבתה העירונית ממוקמת במקום ה-13 עם שלושה תוצאות תיקו והפסד, והיא עדיין ללא ניצחון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully