וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק העבר האגדי הדהים כשגילה בפוסט ביזארי בפייסבוק: בעבר רצחתי אדם

6.8.2020 / 7:26

מרטי ג'אנטי, שהיה חלק מצמד עם שון מייקלס, חשף בפוסט קשה: בגיל 13 הרגתי גבר שניסה להטריד אותי מינית והשלכתי את גופתו לנהר. המשטרה בודקת

לוחם ה-MMA מייק פרי תוקף אדם מבוגר במסעדה, פלייר/טוויטר

מתאבק העבר המפורסם מה-WWE מרטי ג'אנטי, שבעיקר ידוע מתקופתו כאחד מהצמד "The Rockers" לצד שון מייקלס האגדי, הודה בפוסט פייסבוק ביזארי למדי שבגיל 13 הוא היה מעורב ברצח, שבו הוא עצמו הרג אדם שניסה לתקוף אותו מינית, לכאורה. ג'אנטי, כיום בן 60, סיפר כי השליך את הגופה לנהר שלידו גדל, והיא מעולם לא נמצאה. כמו כן, נראה כי ג'אנטי השתמש בסיפור הזה כאזהרה לבת זוגו, כשהוא אומר "כבר אז הבטחתי לעצמי שלעולם לא אתן לאף אחד לפגוע בי... וזה כולל אותך", כשהוא מצרף תמונות שלה לפוסט.

מארטי ג'נטי, שון מייקלס, WWE. האתר הרשמי של WWE, צילום מסך
מארטי ג'נטי, שון מייקלס, WWE/צילום מסך, האתר הרשמי של WWE

ג'אנטי כתב: "מעולם לא סיפרתי את זה לאף אחד, גם לא לאחי ג'ינו... כי ג'ינו היה הורג אותו, ולא הייתי רוצה שייקחו את אחי, לעזאזל, הוא רק חזר הביתה מוויטנאם... הייתי בן 13, עבדתי באולם באולינג, קניתי גראס מבחור הומו (כינוי גנאי) שעבד שם... הוא הניח עליי את הידיים שלו... גרר אותי אל מאחורי הבניין... אתם כבר יודעים מה הוא ניסה לעשות...

"זאת הייתה הפעם הראשונה שבה גרמתי לאדם להיעלם... מעולם לא מצאו אותו... הם היו צריכים לחפש בנהר הצ'טהוצ'י... אבל ויני (הנערה בתמונות)... אני מחבב אותך כל כך, את כנראה האהובה עליי... אבל הבטחתי לעצמי אז שלעולם לא אתן לאף אחד לפגוע בי... וזה כולל אותך... אני אוהב אותך אבל את פוגעת בי עם הקנאה הפאקינג ג'מייקנית שלך... אתה צריכה ללכת למקום אחר, אני לא צריך אותך".

עוד בוואלה!

נמצאה גופתו של מתאבק העבר שטבע בווניס ביץ': "מת כגיבור"

לכתבה המלאה
הפוסט של מארטי ג'אנטי. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של ג'אנטי, שכבר נמחק/צילום מסך, מתוך פייסבוק

יש לציין כי לא ברורה אמיתות הסיפור, בפוסט שכבר נמחק. ג'אנטי בעבר העלה פוסט שבו כתב שהוא רוצה לקיים יחסי מין עם מי שגידל כבתו, אבל לאחר מכן סיפר שפרצו לו לחשבון. כמו כן חשף בעבר שהיה מכור לחומרים שונים, ואף תבע את ה-WWE על כך שהוא סובל מטראומות נפשיות וגופניות מאחר שהוזנח על ידי הארגון ולא טופל כראוי.

על פי הדיווחים בארה"ב, המשטרה המקומית כבר החלה לחקור את הפרשה בעקבות הפוסט, כשעל פי חישובי הגיל של ג'אנטי, הרצח אירע ב-1973. מהמשטרה נמסר כי בתור התחלה תבדוק על נעדרים מהשנה הזאת, ולאחר מכן תשקול באילו צעדים לנקוט.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully