וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופתו של מתאבק העבר שטבע בווניס ביץ': "מת כגיבור"

שאד גספארד, כוכב ה-WWE לשעבר, סימן למחלצים להציל את בנו בן ה-10 ואז נסחף בגל השני. אחרי חיפושים ארוכים, גופתו נשטפה לחוף

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני ריו מיאקה הפך לשליח אוכל

אחרי יותר מיומיים של חיפושים, נמצאה גופתו של מתאבק ה-WWE לשעבר, שאד גספארד. גופה התואמת לתיאורו של גספארד בן ה-39, נשטפה הבוקר (רביעי) לחופי וניס ביץ', כך אישרו רשויות ההצלה בלוס אנג'לס, ולאחר מכן המשטרה עדכנה את המשפחה כי אכן מדובר בשאד עצמו. בענף ההיאבקות החלו לספוד לגספארד ש"מת כגיבור".

מתאבק העבר שאד גספארד עם בנו. מתוך טוויטר, צילום מסך
טרגדיה בחוף. שאד גספארד עם בנו/צילום מסך, מתוך טוויטר

כזכור, ביום ראשון בשעה 16:00 אחר הצהריים בקליפורניה, גספארד נקלע לסחף יחד עם בנו בן ה-10 שניצל בזכות תשומת הלב של האב. קניצ'י האסקט, ממחלקת הכבאות וההצלה של לוס אנג'לס, תיאר ב"דיילי מייל" את האירוע: "אחד המצילים נזעק כדי להציל את האב והבן. לצערנו האב נסחף בגל נוסף, בדיוק כשהם יצאו מהגל הראשון. המציל הצליח לצאת ומשך החוצה את הילד, ואז ניסה לתפוס גם את האב, אבל לא הצליח למצוא אותו".

החיפושים אחרי גספארד הופסקו אמש, וכאמור היום התגלתה הגופה סמוך לווניס ביץ'. רעייתו סיליאנה הודתה אמש לרשויות ההצלה ולמחפשים, וגם למעריצים הרבים שהביעו את תמיכתם ברשתות החברתיות.

גספארד בן ה-39, שהיה חלק מהצמד "קריים טיים" ב-WWE, שוחרר מהארגון ב-2010 ומאז עבד כשחקן קולנוע וטלוויזיה. הוא גם היה פעלולן בסרטים דוגמת "הפנתר השחור". ב-2016 הוא עלה לכותרות לאחר שמנע שוד מזוין בפלורידה.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully