וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו מתכנן "להצית מחדש" את רונאלדו, אבל באיטליה לא פוסלים את האפשרות שיעזוב

מאמן יובנטוס כבר שוקד על תוכנית ייעול ש"תוציא מרונאלדו את המיטב", אבל ב"גאזטה" טוענים: "אי אפשר לשלול את האפשרות שיעבור למדריד או פריז"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

שאלת עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס ממשיכה להעסיק את התקשורת האיטלקית. אחרי הדיווחים אמש (ראשון) על הפגישה שנקבעה כביכול בין סוכנו ז'ורז'ה מנדש לבין נציגים מפריז סן ז'רמן, בארף המגף לא שוללים על הסף את האפשרות שהכוכב הפורטוגלי יעזוב בקיץ הקרוב.

"ביובנטוס לא מדברים על האפשרות הזו בינתיים בגלוי, אבל ההתנהלות שלו לפני שיצא לחופשה משאירה את הדלת הזו פתוחה. אי אפשר לפסול את האפשרות שהוא יחזור בקיץ לריאל מדריד או שיצטרף לפריז סן ז'רמן", ציין אמש כתב "גאזטה דלו ספורט" אלברטו צ'רוטי.

באופן טבעי, במדריד מפנטזים על האופציה להחזיר את רונאלדו אחרי האכזבה בליגת האלופות. ב"מארקה" כתבו אמש ש"לפעמים פרידות נראות רע מהרגע הראשון מסיבה מסוימת. הפרידה בין כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד נראתה לא טובה מלכתחילה, וככל שעובר הזמן מתברר למה. ריאל וכריסטיאנו הצליחו בנפרד, אבל כשלו בנפרד בליגת האלופות. ברור שהם היו רוצים להיות יחד שוב, אבל קשה לראות פיתרון לזה באופק".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מחפש אתגר חדש? רונאלדו/רויטרס

בזמן שבספרד מפנטזים ובאיטליה עסוקים בספקולציות, אנדראה פירלו מתייחס לנוכחות של רונאלדו ביובנטוס כאל עובדה מוגמרת. המאמן הטרי של הגברת הזקנה התראיין אמש לתקשורת האיטלקית והסביר מה התוכנית שלו כדי "להצית מחדש" את רונאלדו.

"הבעיה ביובנטוס היא בקישור. החתימו את כריסטיאנו רונאלדו, הוא שחקן מופלא, אדיר, חד פעמי, אבל חייבים למצוא דרך טובה להשתמש בו. אני חושב שאפשר להשתמש ביכולות שלו בצורה הרבה יותר יעילה", אמר פירלו.

כמו כן, הודה המאמן החדש שהיה רוצה לצרף את איסקו מריאל מדריד והצהיר ש"המערך האהוב העליי הוא 4-4-3 כשכולם דוחפים קדימה. אני חסיד של החזקת כדור, אני אוהב כדורגל של מסירות, אבל אתאים את עצמי לסיטואציה כדי להוציא את המקסימום מהסגל".

כריסטיאנו רונאלדו בחופשה עם ג'ורג'ינה רודריגס בת זוגו. חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
בחופשה משפחתית. רונאלדו/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

בינתיים רונאלדו נמצא בחופשה משפחתית עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס, כשכרגיל אצל הפורטוגלי, הוא סופג ביקורות לכל הכיוונים. אומנם הוא כבש מעל ל-30 שערים בליגה וגם כבש צמד מול ליון, אבל רבים מאוהדי יובנטוס טוענים שהוא מושך יותר מדי תשומת לב ואנרגיה. רבים בטוויטר האשימו את כריסטיאנו בפיטורים, טענו ש"לפניו ליובה היה מאמן חמש שנים רצוף, מאז שהוא הגיע שניים פוטרו", טענו ש"העיפו את פיאניץ' כדי שהוא יוכל לבעוט לבד בעיטות חופשיות" וטענו ש"למעשה פיטרו את האיש הלא נכון". עם זאת, בסקר שנערך ב"גאזטה" עם השאלה "איזו עונה לדעתכם הייתה לרונאלדו?", למעלה מ-75 אחוז מהמצביעים בחרו "מצוינת", לעומת 19 אחוזים "מספקת" ו-6 אחוזים בלבד נתנו ציון שלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully