וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביובנטוס בטוחים ש"כל אירופה תחקה את אנדראה פירלו", ומודים: ההחלטה התקבלה לפני ההדחה

התרגשות לצד סימני שאלה באיטליה בעקבות המינוי המפתיע: המנהל המקצועי פראטיצ'י מסביר ש"זו לא גחמה", גאטוזו מזהיר ש"רעיונות בתיאוריה לא יספיקו, רק לילות ללא שינה יהפכו אותו למאמן"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

התרגשות לצד סימני שאלה באיטליה בעקבות מינויו של אנדראה פירלו למאמן יובנטוס. מצד אחד, מדובר באחד השחקנים האהובים, המוערכים והחכמים בתולדות הכדורגל האיטלקי, מוח כדורגל מבריק שכבר סומן מזמן כמי שיכול להפוך למאמן עם עתיד מזהיר, אבל מצד שני אי אפשר להתעלם מהנסיבות: פירלו מעולם לא עמד על הקווים, מעולם לא אימן, ורק לפני שבוע מונה למאמן קבוצת הנוער של יובה על מנת שישתפשף וילמד לפני הקפיצה לקבוצה הבוגרת.

"קיבלנו את ההחלטה עוד לפני המשחק נגד ליון", הודה המנהל הספורטיבי של יובה פאביו פראטיצ'י, שפיטר את מאוריציו סארי וכעבור שעות ספורות מינה את פירלו להפתעתם של כולם. "הרי ברור שמשחק אחד, טוב או רע, לא יכול להכריע עתיד של מאמן. ההחלטה ללכת על פירלו התגבשה במשך חודשים ארוכים, והתבשלה בתקופה האחרונה. זה לא מבוסס על גחמה שלנו".

לטענת פראטיצ'י, "ההחלטה למנות את פירלו היתה טבעית מאוד. אנדראה נמצא איתנו בקשר מאז ומתמיד והוא מתאים ליובנטוס כמו כפפה ליד. הוא נועד לגדולות גם על הקווים. יש לנו ביטחון גדול שאת מה שהוא עשה כשחקן, הוא מסוגל לעשות גם בתור מאמן".

אנדראה פירלו מאמן יובנטוס. אתר יובנטוס, אתר רשמי
הימור בטוח? פירלו/אתר רשמי, אתר יובנטוס

פראטיצ'י מודה שהשיחות האחרונות עם פירלו, במהלכן הציג לראשי יובה את פילוסופיית המשחק שלו, שכנעה אותו סופית שהוא האיש הנכון למשימה למרות חוסר הניסיון שלו. "לאנדראה יש ראייה אחרת של המשחק. הוא יביא ליובנטוס סגנון מסוים של כדורגל שבכל אירופה ינסו לחקות. הוא הסביר לנו את זה, והשתכנענו".

מכר ותיק שלו, ג'נארו גאטוזו, נתן לו טיפ אחרי שהתבשר על המינוי. "ובכן, עכשיו גם הוא נדפק, יחד איתי. זה מקצוע דפוק", אמר גאטוזו אחרי שהודח עם נאפולי בידי ברצלונה בשמינית גמר האלופות. "להיות שחקן גדול זה שונה מאוד מלהיות מאמן גדול. אלו שני דברים שונים לחלוטין, ואי אפשר ללמוד את המקצוע הזה בשום ספר. צריך לעמוד על הקווים וללמוד בדרך הקשה. זה עולם אחר. אנדראה בר מזל שהוא מתחיל את הקריירה בקבוצה כמו יובנטוס, אבל הוא יהיה חייב ללמוד, לעבוד קשה, לא לישון במשך לילות שלמים כדי להפוך למאמן הטוב. אסור לו לחשוב שרעיונות תיאורטיים יספיקו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully