וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "נקווה שנקבל החלטות טובות בפגרה". חזרה לריאל על הפרק?

כוכב יובנטוס סיכם עונה מבלי להתייחס לפיטורי סארי והודה: "מצפים מאיתנו ליותר". באיטליה דנים באפשרות שיחזור למדריד, אחותו במתקפה על שחקני יובה

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

בשולי ההדחה של יובנטוס מליגת האלופות ופיטורי מאוריציו סארי, עלילת המשנה סביב כריסטיאנו רונאלדו הולכת ומסתבכת. הכוכב הפורטוגלי כבש אמש (שישי) צמד בניצחון 1:2 על ליון, אבל זה לא הספיק לגברת הזקנה שהודחה בשמינית הגמר בשנה השנייה ברציפות.

רונאלדו הנסער סירב להתראיין בסיום המשחק, אבל הערב העלה פוסט סיכום עונה באינסטגרם. "עונת 2019/20 הסתיימה מאוחר מהרגיל אבל מוקדם ממה שציפינו", כתב. "עכשיו זה הזמן להביט במראה ולנתח את העליות והמורדות שהיו לנו, כי רק אם נהיה ביקורתיים כלפי עצמנו נוכל להשתפר. מועדון עצום כמו יובנטוס תמיד צריך לחשוב כמו המועדון הכי טוב בעולם ולעבוד כמו המועדון הכי טוב בעולם - כי רק ככה הוא באמת יהיה כזה.

"לזכות בסרייה A פעם נוספת אחרי עונה כה קשה זה משהו שאנחנו מתגאים בו. אישית, לכבוש 37 שערים במדי יובנטוס ו-11 בנבחרת פורטוגל גורם לי לחשוב על העתיד עם יותר אמביציה ותשוקה להשתפר. אבל האוהדים שלנו דורשים מאיתנו יותר. הם מצפים מאיתנו לספק את הסחורה, ואנחנו חייבים לדעת להתמודד עם הציפיות הגבוהות שיש מאיתנו.

"אני מקווה שהחופשה הקצרה תאפשר לנו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לקראת העתיד ולחזור חזקים ומחויבים יותר מאי פעם".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מאוכזב ברמה הקבוצתית. רונאלדו/GettyImages

בין לבין, אחות של רונאלדו אלמה אביירו העלתה פוסט אינסטגרם שעשוי לרמז על תחושותיו. "היית יותר טוב מכולם. אני גאה לצפות בך משחק, מאושרת לראות את ההשקעה והמחויבות שלך, אבל לצערי אי אפשר לעשות הכל לבד", כתבה בחשבונה הפרטי, לצד תמונה של אחיה המאוכזב. "עשית הכל, ויותר מזה זה כבר בלתי אפשרי. אתה יודע שהכדורגל לפעמים כזה, אבל גם צריך לזכור שנתת את כל כולך, שאתה עדיין הטוב מכולם".

באיטליה טוענים שרונאלדו, כמו לא מעט פרשנים ועיתונאים, רואה את הקושי של יובנטוס בבניית סגל מספיק טוב סביבו, ומודאג מאוד. הדיווחים לאורך השבוע ב"פראנס פוטבול" על רצונו של רונאלדו לעבור לפריז סן ז'רמן - בקיץ הקרוב או בזה שאחריו - רק תדלקו את השמועות על עתידו בטורינו.

עוד בוואלה!

יובנטוס פיטרה את מאוריציו סארי

לכתבה המלאה
אלמה אביירו, אחותו של כריסטיאנו רונאלדו, בפוסט ביקורתי על שחקני יובנטוס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אביירו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
אלמה אביירו, אחותו של כריסטיאנו רונאלדו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מנחמת את אחיה, ומבקרת את חבריו לקבוצה. אביירו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

נשיא יובנטוס אנדראה אניילי הבטיח אמש אחרי ההדחה שרונאלדו ישלים את חוזהו המקורי ויישאר לפחות לעוד עונה נוספת באיטליה. "כריסטיאנו לפ.ס.ז'? אין סיכוי. הוא נשאר איתנו. אני בטוח שהוא ישחק ביובנטוס בעונה הבאה", אמר, אבל חרושת השמועות נמשכה.

היום הוסיפו ב"גאזטה דלו ספורט" שמן למדורה כשהעלו את האפשרות שרונאלדו יחזור בקיץ לריאל מדריד. "רונאלדו מריר ומאוכזב מהמצב ביובנטוס", כתבו בארף המגף, "יובנטוס אמנם מצהירה שהוא יישאר, אבל גם היא לא משוכנעת שתוכל לעמוד בשכר האסטרונומי שלו".

על פי המאמר, "רונאלדו וריאל מעולם לא היו צריכים להיפרד. זו היתה טעות מלכתחילה, ואולי שני הצדדים יבינו זאת עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully