וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "הרוס מההפסד אבל אני לא הולך לשום מקום"

מאמן יובנטוס יצא ברגשות מעורבים לאחר ההדחה מהאלופות: "גאה בשחקנים שלי, יש לי חוזה לעונה הבאה". באיטליה מדווחים שאינזאגי וסוזה מועמדים להחליפו. הפרשנים ביקרו את הסגל שנבנה סביב רונאלדו: "קבוצה מביכה"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

לראשונה מאז 2010, כריסטיאנו רונאלדו מודח מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר. לאחר שלוש זכיות ברציפות עם ריאל מדריד במפעל, עבר CR7 ליובנטוס וגילה שההופעות האישיות המופלאות שלו כבר לא מספיקות: אשתקד הודח ברבע הגמר והערב (שישי) זה קרה מול ליון. הכוכב הפורטוגלי אמנם הפך פיגור 1:0 לניצחון 1:2 עם צמד (43, 60), אולם הגברת הזקנה הודחה בשל ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון, ובשל שער החוץ של ממפיס דפאי (12) הערב. מאוריציו סארי מסיים עונה עם אליפות לא משכנעת, הפסד בגמר הגביע האיטלקי והדחה מאירופה כבר בשמינית הגמר. לא פלא שבורסת השמות שעתידים להחליף אותו הולכת ומתחממת.

ספק אם זה ינחם אותו, אבל רונאלדו כבש הערב את שערו ה-37 העונה, ובכך שבר בגיל 35 את שיא השערים לעונה אחת לשחקן ביובנטוס שהחזיק 95 שנה עד הערב.

"אני הרוס מההפסד", אמר סארי בסיום. "אני מאוכזב ועצוב מאוד, אך יחד עם זאת גם גאה בשחקנים שלי. ההמשך? יש לי חוזה ביובנטוס גם לעונה הבאה ואני לא הולך לשום מקום. היה לנו משחק נהדר אבל אנחנו נמצאים במפעל שלא לוקח שבויים". למרות דבריו של סארי, באיטליה מדווחים שפיפו אינזאגי ופאולו סוזה, בעבר במכבי תל אביב, עשויים לקבל את תפקידו בעונה הבאה.

"כמובן שזה מאכזב", סיכם לאונרדו בונוצ'י. "ידענו שליון תחכה לנו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור ותצופך בחצי שלה. יצרנו הרבה הזדמנויות, אבל בכדורגל אפשר ליצור הרבה הזדמנויות ועדיין לא לעמוד במטרה. זה חבל. היינו צריכים להיות טובים יותר במשחק הראשון בצרפת. לצערי סנטימטרים עושים את ההבדל ברמה הזאת". כשנשאל האם מדובר בעונה שהיא בגדר כישלון, אמר הבלם הוותיק: "זו עונה מוזרה, מצאנו עצמנו משחקים אל תוך יולי ואוגוסט. זכינו באליפות, אבל ידענו שבפורמט החדש הכל יכול לקרות בליגת האלופות. עשינו כל שביכולתנו".

מיראם פיאניץ', שרשם את משחקו האחרון במועדון לפני המעבר לברצלונה, הוסיף: "זה מאכזב בצורה בלתי רגילה, רצינו מאוד להעפיל. אסור להוריד מההישג של הזכיה באליפות, אבל המועדון הזה יכול לכוון גבוה יותר. אין לי ספק שהחבורה הזאת תחזור חזקה יותר בעונה הבאה. החודשים האחרונים לא הלכו כפי שרצינו, אני עדיין לא יודע למה".

ג'אנלואיג'י בופון סיכם את ההדחה ואת העונה כולה: "כמובן שלא הגענו לאן שרצינו להגיע. זה מאכזב, אני חושב שהודחנו בגלל ההופעה במשחק הראשון ולא בגלל המשחק הערב. כשאתה זוכה בתשע אליפויות רצופות, זה משהו יוצא דופן שצריך לשים עליו דגש. אפילו אם אתה חזק יותר על הנייר, להיות יכול לנצח ככה זה לא שגרתי".

הפרשן האיטלקי מרקו מסינה לא חסך בביקורות כלפי יובנטוס וצייץ: "הופעה מביכה לחלוטין שמחזירה אותי לקיץ. הכתובת היתה על הקיר, יש בערך שלושה שחקנים שראויים לקבוצה הזאת והיתר הם מתחת לרמה. מי שבחר את השחקנים הללו הוא האשם העיקרי. אמרתי בקיץ שההגנה והקישור לא ברמה. עם כל הכבוד לליון, היא פגשה קבוצה אנוכית, עם "סופרסטארים" בעלי משכורות מנופחות, ועשתה את המוטל עליה. יובנטוס קנתה פרארי (רונאלדו) והשאירה אותו בחניון. מביך עם מה הם הקיפו את אחד השחקנים הטובים בעולם. זו ההנהלה. לא אאשים את רונאלדו אם הוא היה רוצה לעזוב. הוא הובא כדי ליצור פרויקט מצליח וההנהלה לא נתנה לו את הכלים לכך. הוא גילה יותר לב כמעט מכל השחקנים האחרים שהיו פה בשנים האחרונות". ".

שוער ליון אנתוני לופס חוגג עם "האוהדים"

שוער ליון אנתוני לופס חגג: "ידענו שיש לנו את היכולות לעבור. היינו חזקים ושיחקנו אחד בשביל השני, זה פרס על כל המאמץ שלנו מאז שחזרנו לאימונים. כעת נסתכל קדימה, יש לנו את הזכות לחשוב על העפלה לשלבים מאוחרים יותר. הרבה אנשים לא חשבו שנגיע לאן שהגענו, אבל לנו יש את האמונה שאפשר לעשות את זה".

המאמן רודי גרסיה הוסיף: "ידעתי שאפשר לעשות את זה. פגשנו את יובנטוס, שרצתה לזכות בליגת האלופות עם חייזר (רונאלדו), אבל השגנו ניצחון של קבוצה. אני שמח בשביל השחקנים שלי וגאה גם בשביל האוהדים. לא יתנו לנו סיכוי גם מול מנצ'סטר סיטי וזה טוב לנו".

המנהל המקצועי ז'וניניו אמר: "זה הישג גדול, אני מאושר בשביל השחקנים והאוהדים. הקבוצה הזו הראתה הרבה בגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully