וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אם עוואד ושועה ימשיכו לעבוד קשה - הם ישחקו"

מאמן מכבי חיפה לא יצא מגדרו בתום ה-0:1 של קבוצתו על עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו, ושלח מסר לשני שחקני ההתקפה. רפואה לא מודאג

תגובות אחרי ניצחונה של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה/דוברות מכבי חיפה

במכבי חיפה היו מרוצים לאחר שניצחו הערב (ראשון) במשחק הרשמי הראשון לעונת 2020/21. השחקנים של ברק בכר גברו 0:1 על עירוני קרית שמונה במחזור הראשון של גביע הטוטו, וסידרו למאמנם ניצחון בכורה במשחקו הרשמי הראשון על הקווים כמאמן הירוקים. עופרי ארד נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-9 לאחר בישול של מוחמד עוואד.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "משחק ראשון לאחר שבועיים של הכנה. היו דברים יותר טובים, חלק פחות טובים ונצטרך לשפר אותם. נעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים, יש לנו סגל מצוין. אנחנו תמיד שואפים לעלות ולנצח בכל מסגרת. יום רביעי יש לנו משחק בסכנין, ונרצה לנצח גם שם". על ירדן שועה ומוחמד עוואד: "הם עובדים מאוד קשה, ככל שהם יתמידו כך הם יקבלו יותר דקות. זה תלוי בהם. מי שיעבוד קשה, ישחק - זה מאוד פשוט".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. סוכנות ג'יני
רוצה לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים. ברק בכר/סוכנות ג'יני

כובש שער הניצחון עופרי ארד: "שמח מאוד שניצחנו, ושמח שעזרתי לקבוצה - ממשיכים הלאה. אנחנו רק מתחילים ללמוד את האסטרטגיה של ברק. אתם תראו אותנו השנה מאוד שמחים, נלהבים בטירוף ונילחם על כל כדור. בעזרת השם ננצח את כל המשחקים".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה: "אנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם, רצינו לנצח. סך הכל משחק שני שלנו, כשהפעם זה משחק רשמי ראשון. לוקח זמן לחבר את הקבוצה, אבל זה תירוצים. בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה. כמובן שרצינו גם לשמור על השחקנים מפני פציעות. לא רצינו להפסיד, אבל זה בסדר גמור. המטרה שלנו העונה היא שקרית שמונה תחזור למקומה הטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully