וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי חיפה תארח את ז'לייזניצ'אר בסיבוב הראשון, הפועל באר שבע תארח את באטומי, בית"ר ירושלים בחוץ באלבניה

הגרלת הישראליות בסיבוב הראשון של המוקדמות: הפועל באר שבע תארח את סגנית אלופת גיאורגיה, בית"ר ירושלים מול מחזיקת הגביע באלבניה טאוטה דורס, הירוקים מול סגנית האלופה של בוסניה

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

אחרי שנתיים בלי נציגה ישראלית בשלב הבתים, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע הוגרלו היום (שני) בהגרלת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. כל השלוש היו בצד של המדורגות לקראת מחזור המשחקים ב-27 באוגוסט, אבל בסיבוב השני רק באר שבע תישאר מדורגת.

היריבה של הפועל באר שבע תהיה דינמו באטומי מגאורגיה.
אחרי 9 מחזורים בליגה הגיאורגית, באטומי מדורגת במקום השני, ללא הפסד (ארבעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו, מאזן שערים 5:16), במרחק נקודה מהמוליכה דינמו טיביליסי. את העונה שעברה סיימה במקום השני כסגנית של טיביליסי.

מכבי חיפה תפגוש את ז'לייזניצ'אר מבוסניה.
אחרי שני מחזורים, ז'לייזניצ'אר מדורגת במקום השני בליגה הבוסנית, עם שני ניצחונות בשני משחקים (מאזן שערים 0:5). היא זכתה בעבר בשלוש אליפויות במדינתה, ואת העונה שעברה סיימה במקום השני, שלוש נקודות מהאלופה סראייבו.

בית"ר ירושלים תשחק בחוץ מול טאוטה דורס מאלבניה.
את העונה שעברה טאוטה דורס סיימה במקום החמישי בליגה האלבנית, אבל רק לפני שבוע הצליחה לזכות בגביע בזכות ניצחון מפתיע על האלופה טיראנה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הפועל באר שבע תהיה מדורגת גם בסיבוב השני. יוסי אבוקסיס/דני מרון

בסיבוב השני כבר ממתינים למכבי חיפה ובית"ר ירושלים מועדוני פאר כמו מילאן, טוטנהאם וגלאטסראיי, או קבוצות של ליגיונרים כמו פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו, אפואל ניקוסיה של בן שהר וסטנדרד ליאז' של עדן שמיר. הפועל באר שבע תהיה מדורגת כאמור, ותעדיף קבוצות מאזרבייג'אן או איי פארו על פני אריס סלוניקי למשל, או האמרבי וגטבורג השבדיות.

נזכיר: הפעם אין משחקי גומלין, ובניגוד לליגת האלופות זה כולל גם את הפלייאוף. בהגרלה תיקבע גם המארחת, והמשמעות היא שצריך לעבור ארבעה משחקים כדי להגיע לשלב הבתים.

עדיין לא ברור אם קבוצות זרות יוכלו לנחות בישראל לאור משבר הקורונה. באופ"א הודיעו כי במקרה שבמדינה מסוימת קיימות מגבלות, על הקבוצה המארחת למצוא מגרש חלופי במדינה נייטרלית (קפריסין או יוון הן האופציות מבחינת הישראליות), אחרת היא מודחת. כמו כן, אם יש הנחיות המונעות מקבוצת החוץ לטוס (או לחזור לאחר מכן היישר לבידוד ממושך) גם כאן על קבוצת הבית למצוא מגרש חלופי, אחרת אופ"א היא זו שתחליט היכן ייערך המשחק.

המשך הלו"ז של הליגה האירופית:

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 31 באוגוסט

המשחק: 17 בספטמבר

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 1 בספטמבר

המשחק: 24 בספטמבר

הגרלת שלב הפלייאוף: 18 בספטמבר

המשחק: 1 באוקטובר

הגרלת שלב הבתים: 2 באוקטובר

משחקי שלב הבתים: 22 באוקטובר עד 10 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully