וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת עומר אצילי לבית"ר ירושלים סגורה מבחינה כלכלית, במועדון עדיין מתלבטים ברמה הערכית

9.8.2020 / 20:42

משה חוגג הבהיר לסביבתו כי הוא מסכים לדרישות הכספיות של הכוכב ששוחרר ממכבי תל אביב, אולם בקבוצה עדיין לא בטוחים בנוגע לפן התדמיתי והערכי: "החלטה לא פשוטה". במועדון מקווים למכור את קונטה עד שבת

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אופציית צירופו של עומר אצילי ממשיכה להעסיק את בית"ר ירושלים. לאחר שאתמול (שבת) משה חוגג הבהיר כי הוא רוצה את השחקן אך ישנם כמה מכשולים, היום התברר כי בעלי בית"ר ביקש את כל הפרטים לגבי עלויות הכוכב ששוחרר מכבי תל אביב העונה ובעונות הבאות והבהיר לסביבתו כי מבחינה כלכלית, הוא מסכים לדרישות של אצילי (שהופחתו משמעותית ביחס לשכרו במכבי תל אביב).

עם זאת, הבעלים עדיין צריך לקבל החלטה עקרונית בנושא. מעבר לפן הכלכלי, חוגג מתייעץ עם אנשי המועדון וסביבתו ומתקשה לקבל החלטה סופית בשל הפן התדמיתי והערכי. הנושא מעסיק את ראשי בית"ר ירושלים כבר מספר ימים אך עדיין לא התקבלה החלטה, כשעל פי הערכות במועדון, היא תיפול תוך מספר ימים. "זאת החלטה לא פשוטה ואנחנו שוקלים את כל הזוויות", אמרו בקבוצה.

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
בדרך חזרה לבירה? אצילי בקדנציה הקודמת/ברני ארדוב

ביום שלישי תפגוש בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב, כאשר רק מחר יתברר באם כל השחקנים יוכלו לעבור בבקרה ויתאפשר לשחקנים החדשים לשחק. בכל מקרה, בקבוצה העריכו כי אם זה לא יקרה מחר, הרי שעד לסוף השבוע הנושא יגיע לפתרון. נכון להיום אנטואן קונטה אמור לנחות רק בשבת בישראל, כאשר במועדון מקווים כי עד אז יימכר ולא יצטרך להגיע לארץ. "מה שקורה איתו זה טלנובלה, שלוש שנים זה ככה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully