וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה לחמש שנים את איתן רצון ובונה על אגודלו

9.8.2020 / 17:45

בלם הפועל עכו אשתקד מצטרף: "מקווה להוכיח את עצמי כמה שיותר מהר". במועדון מקווים שחלוץ הרכש ימלא את הבור שהותיר שהר ומודים: ההכנה לעונה לא אידיאלית

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בהפועל באר שבע מצפים שהשחקנים שלא שיחקו אמש (שבת) בהפסד למכבי תל אביב (2:0) ימשכו את אלה ששיחקו כדי שהקבוצה תוכל להתמודד בעונה הקרובה בצמרת. במועדון הודו אמש שהיכולת מול מכבי תל אביב במשחק הראשון של אלוף האלופים אמש בטדי, הייתה גרועה מאוד. יחד עם זה דיברו במועדון על כך שהפועל באר שבע עשתה הכנה רעה, נוכח העובדה שרק באמצע חודש יולי הקבוצה סיימה את גמר גביע המדינה והיה צריך לתת לשחקנים מנוחה וחופשת מולדת.

שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה. דני מרון
יש עוד עבודה. לויטה/דני מרון
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם השופט דניאל בר נתן. דני מרון
לא הגיעו מוכנים. אבוקסיס/דני מרון

"אנחנו כנראה הקבוצה היחידה שלא עשתה משחק אימון אחד בפגרה", הזכיר אמש שחקן בקבוצה. "מכבי תל אביב עשתה שלושה משחקי אימון ויצאה לשבוע מחנה אימונים ואנחנו עברנו מולה הערב את המשחק הראשון שלנו כשז'וזוואה, מיגל ויטור ואקולטסה בבית בגלל הבידוד וסלליך ביציע כי הוא בקושי עשה איתנו שני אימונים. ההכנה לעונה הזו רחוקה מלהיות אופטימלית, אבל זה כנראה מה שיש בקיץ כזה של קורונה. צריך לחיות עם כל סיטואציה".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הודיעה: החלוץ ג'ונתן אגודלו חתם לשנתיים, יגיע ארצה בשבוע הבא

לכתבה המלאה
החלוץ הקולומביאני ג׳ונתן אגודלו. GettyImages
"הצלחנו לשים את היד על חלוץ שאמור להיות שחקן טוב בשביל הליגה הישראלית". אגודלו/GettyImages

מיד אחרי המשחק אמש הודיעו במועדון על צירופו של החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו שאמור להצטרף בסוף השבוע ולחתום לשנתיים. בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר קשר אחורי והמטרה היא לחזק את הסגל. בהפועל באר שבע מעריכים כי אגודלו יוכל לתת את השערים שידע לתת בן שהר בכל עונה ואולי אף מעבר. "במגבלות התקציביות שיש כאן, הצלחנו לשים את היד על חלוץ שאמור להיות שחקן טוב בשביל הליגה הישראלית", אמרו במועדון. "אבל את האיכויות שלו נלמד להכיר רק אחרי שנראה אותו כאן".

בלם הפועל עכו בעונה החולפת איתן רצון חתם לחמש עונות. "אני מודה למועדון הכדורגל הפועל עכו על השנה הנפלאה שהייתה לי אצלם", אמר. "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל באר שבע ומקווה להוכיח את עצמי כמה שיותר מהר. אני מודה לצוות המקצועי על ההזדמנות שניתנה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully