וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: החלוץ ג'ונתן אגודלו חתם לשנתיים, יגיע ארצה בשבוע הבא

8.8.2020 / 22:59

הקולומביאני בן ה-27 יהיה הרכש השני של הקבוצה מבירת הנגב, שמנסה לצרף גם קשר אחורי זר. אבוקסיס: "המצב מוזר, אבל זה מה שיש"

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

זמן קצר אחרי ההפסד 2:0 למכבי תל אביב במשחק הראשון של אלוף האלופים, הודיעה הערב (שבת) הפועל באר שבע על החתמתו של החלוץ ג'ונתן אגודלו. הקולומביאני בן ה-27 חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, ויגיע לישראל בסוף השבוע. הוא יחתום לאחר שיערוך בדיקות רפואיות בקבוצה. אגודלו הושאל בעונה האחרונה לחימנסיה לה פלאטה, אולם הותיר רושם חיובי בעיקר כשלבש את מדי קוקוטה דפורטיבו הקולומביאנית.

על פי ההודעה הרשמית של המועדון, נמשכים המאמצים לחיזוק הקבוצה בעמדת הקשר האחורי, שאמור להיות זר.

"אנחנו נתנהל לפי המציאות הכלכלית", אמר מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס הערב בנוגע לתוכנית הרכש. "צירפנו שני שחקנים ויש פה בסיס של שחקנים לא רעים שיכולים לעשות התקדמות השנה. הקבוצה היתה צריכה ריענון מקצועי וכלכלי, אני חושב שעדיין אפשר לבנות קבוצה טובה".

צפו בביצועי אגודלו

על ההפסד אמר: "אין הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה, במיוחד מהמחצית הראשונה שהיתה נוראית. המחצית השנייה נפתחה קצת יותר טוב, אבל אחר כך האדום שיבש הכל. אני לא יכול להאשים אף אחד, אבל ההכנה שלנו לא היתה הכי טובה. יש הרבה מה לתקן, ואנחנו נעשה את זה תוך כדי גביע הטוטו ואלוף האלופים. זו בעצם ההכנה שלנו, כי לא היה לנו אף משחק הכנה. הזרים שלנו בבידוד, זה מצב מוזר, אבל זה המצב".

על סאגת המועמדות לנבחרת: "זה מאחורינו. אתם עשיתם מזה יותר ממה שזה, אני מתרכז בבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully