וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: טאריק פיליפ חתם, אדם אריאל חוזר, בריימו נשאר

עודכן לאחרונה: 9.8.2020 / 17:07

הגארד האמריקני-בריטי, ששיחק אשתקד בטופאש בורסה, יחליף את ג'יימס פלדין. הישראלי חוזר לקבוצת נעוריו, במקומו של בר טימור, וצפוי לחתום בקרוב. שחקן הפנים ימשיך לעונה נוספת

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים מודל 2020/21 תהיה שונה מהגירסאות שקדמו לה, וסימן ראשון לכך ניתן הבוקר (ראשון) עם ההכרזה על החתמתו של טאריק פיליפ, שנולד בארה"ב ומשחק בנבחרת בריטניה, ויגיע לישראל על תקן מחליפו של ג'יימס פלדין.

בקו האחורי בארנה יחבור פיליפ לשני ישראלים - תמיר בלאט, שנשאר כמושאל מאלבה ברלין, ואדם אריאל, שחוזר לקבוצת נעוריו אחרי שהדיח אותה במו ידיו בפיינל פור לפני שבועיים עם שלשת הניצחון למכבי ראשון לציון. אריאל, שעל מועמדותו לירושלים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם את כל תנאיו, וההכרזה הרשמית על החתמתו צפויה בקרוב.

כמו כן, הודיעו היום האדומים כי סולימאן בריימו ימשיך במועדון גם בעונה הבאה. עתידם ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס ייחרץ לכל המאוחר עד יום ראשון הבא, אז תפוג אופציית היציאה שלהם.

טאריק פיליפ. GettyImages
טאריק פיליפ/GettyImages

פיליפ (26, 1.91), שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד, פתח את הקריירה המקצוענית שלו באירופה בסולנוקי אולאי ההונגרית. לפני שנתיים עבר לממפיס האסל מליגת הפיתוח בארה"ב, ואת העונה החולפת היה אמור לפתוח בוושינגטון וויזארדס מה-NBA, אולם נחת לבסוף בטופאש בורסה.

במדי הקבוצה הטורקית ערך פיליפ את טבילת האש שלו ביורוקאפ והעמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים. הוא שוחרר מהקבוצה אחרי התפרצות מגיפת הקורונה, לאחר שזו לא עמדה בעלויות חוזהו. במדי בריטניה רשם 6.5 נקודות במוקדמות גביע העולם 2019.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, מסר: "אנו עוקבים אחרי טאריק מהעונה הקודמת ואני שמח שהוא ינחת כאן בארנה. לטאריק יש את האופי שאנו מחפשים ואת היכולות על הפרקט לשחק בשתי עמדות הגארד, ולהשפיע בשני צידי המגרש. אנחנו מחכים שיגיע ונתחיל לעבוד".

השחקן עצמו אמר לאתר הרשמי של ירושלים: "בתור אחד שמשחק כמה שנים באירופה, אני מכיר את הפועל ושמחתי כשהגיעה ההצעה להצטרף. הייתה לי שיחה מצוינת עם המאמן ואחרי שראיתי כמה משחקים של הקבוצה אין לי ספק שאני אשתלב מצוין בסגנון המשחק. אני מודע לציפיות ולמסורת של המועדון ושמח להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully