וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור עוזב את הפועל ירושלים, אדם אריאל מועמד להגיע במקומו

4.8.2020 / 13:59

הקפטן הבין שהוא לא בתוכניות ויעזוב בתום שש עונות. עשוי להצטרף להפועל תל אביב, ראשון לציון או הפועל חיפה. השחקן שגדל במועדון עשוי לשוב, אך מכבי ראשון לציון מעוניינת להשאירו. עתידו של תמיר בלאט ייקבע בקרוב

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

קיץ מלא סימני שאלה עובר על הפועל ירושלים. לאחר הפרידה מג'יימס פלדין, ולאור הקיצוץ המשמעותי הצפוי בתקציב, הקבוצה נפרדת אחרי שש שנים גם מהקפטן והסמל שלה בר טימור, שהבין כי אינו נכלל בתוכניות המקצועיות של המאמן עודד קטש. הפועל תל אביב, מכבי ראשון לציון והפועל חיפה נחשבות למועמדות המובילות לקלוט את הגארד.

מחזיקת גביע המדינה מעוניינת באדם אריאל, שהביא במו ידיו להדחתה בחצי גמר הפיינל פור בשבוע שעבר, עם שלשת הבאזר שקלע לזכות מכבי ראשון לציון. אריאל (25, 1.92), שגדל בירושלים והחל בה את הקריירה, הוא המועמד המוביל להחליף את טימור. עם זאת, ראשון לציון רוצה להשאירו ולהאריך את חוזהו. לאדומים עדיין אין תשובות מוחלטות בנוגע להמשך דרכם של השחקנים האחרים בסגל, כשעידן זלמנסון הוא היחיד שחתום על חוזה מובטח.

אדם אריאל שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
יגיע במקום בר טימור? אדם אריאל/דני מרון

עתידו של תמיר בלאט יתברר בקרוב, כשהשאלה לגביו נוגעת ליעד שאליו יושאל מאלבה ברלין, בשורותיה הוא חתום לשלוש השנים הקרובות. בכל מקרה, הרכז הישראלי יפגוש פנים מוכרות: האופציות המרכזיות העומדות בפניו הן הישארות בירושלים או מעבר לריאל בטיס, שבה ישחק ככל הנראה פלדין.

בתוך כך, ירושלים מנהלת שיחות עם שלושת הזרים המצליחים מהעונה שעברה, ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס וסולימאן בריימו, כשהמטרה הברורה של המועדון היא לא לאבד את שלושתם (ולאלץ לשלם להם פיצויים). בכל אחד מהמקרים יש לשני הצדדים אופציית יציאה מהחוזה, ולא מן הנמנע שההנהלה תבקש מהאמריקנים לקצץ בשכרם לאור המציאות שנכפתה עליה. נכון לעכשיו, אף אחד מהם לא הודיע כי יש בידיו הצעה לעבור לקבוצה אחרת.

ירושלים תציג העונה חמישה או שישה זרים, בניגוד לשנים עברו שבהן היו לה שבעה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully