וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מועמדת בכירה לקלוט את נמרוד לוי, גם ראשון לציון ונס ציונה בתמונה

8.8.2020 / 13:53

על אף שבהפועל ירושלים עוד לא החליטו סופית האם להשאירו, הפורוורד (25, 2.08) עשוי להגיע לדרייב אין ולהחליף את תומר גינת, כאשר גם שתי הכתומות מתעניינות. ג'יימס פלדין חתם רשמית בבטיס

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

מה התחנה הבאה בקריירה של נמרוד לוי? הפורוורד שהגיע בקיץ שעבר להפועל ירושלים וחתם על חוזה לשנתיים (השנה השנייה - אופציה של הקבוצה), הוא אחד השמות החמים בשוק ההעברות לקראת העונה הקרובה. קבוצתו עדיין לא החליטה באופן סופי האם להמשיך איתו, אך מספר קבוצות נוספות נמצאות על הפרק.

הקבוצה שנחשבת למועמדת הבכירה לצרף את לוי היא הפועל תל אביב. האדומים איבדו את תומר גינת לליגה הצרפתית, ומחפשים פורוורד שייכנס לנעליו, כשלוי סומן כמי שהם רוצים להחתים. אלא שבשלב הזה המגעים בין האדומים מהדרייב אין לשחקן עוד לא הובילו להסכם וגם עירוני נס ציונה, אותה מאמן בראד גרינברג שתחתיו לוי פרח במכבי אשדוד, ומכבי ראשון לציון, הביעו בו עניין. עירוני נהריה הייתה בתמונה עד לפני מספר ימים, אך בסופו של דבר ההצעה שהסגולים הגישו לא הובילה לכדי סגירה.

שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
מבוקש. לוי נאבק בקלויארו/דני מרון

לוי (25, 2.08) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. אחרי מספר שנים בליגה הלאומית הוא קיבל הזדמנות בליגת העל בעונת 2016/17 במכבי ראשון לציון, אך במהלך העונה בחר לעזוב את הקבוצה וחזר למכבי תל אביב בה אף שיחק מספר משחקים ביורוליג. בקיץ 2017 עבר למכבי אשדוד ופרץ במדיה כשהוא רושם 10.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. ההצלחה הובילה את מכבי תל אביב להחזירו אליה, אך לוי לא קיבל הזדמנות גדולה מדי, ביקש לעזוב וחזר לאשדוד בה סיים את העונה נפלא עם 15.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

הקיץ חתם בהפועל ירושלים, ובעוד בליגה קיבל הזדמנויות, באירופה דקות המשחק שלו היו נמוכות באופן משמעותי. בליגה הסדירה רשם לוי 8 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-21.5 דקות למשחק, כשבפלייאוף הוא משתדרג ל-12.7 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-18.3 דקות, אך בליגת האלופות של פיב"א קיבל רק 12.3 דקות למשחק והחזיר ב-4.4 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

מי שעזב את הפועל ירושלים בשבוע שעבר הוא ג'יימס פלדין, שחתם היום רשמית לשנתיים בבטיס הספרדית. הגארד האמריקאי בן ה-32 היה שותף לשתי זכיות בגביע עם הירושלמים וכעת חוזר לליגה הספרדית שש שנים אחרי שנפרד מפואנלברדה, הפעם כשחקן הקבוצה מסביליה שעלתה לפני שתי עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully