וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקף לב פתאומי בהשפעת הקורונה? תעלומת מותו של מייקל אוג'ו

בסרביה מנסים לעכל את מותו הפתאומי של סנטר הכוכב האדום, שעבר בדיקות מקיפות רק לפני כמה ימים. עדי ראייה סיפרו: "הוא נשען על הקיר, התמוטט ומת במקום"

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

הלם בסרביה בעקבות מותו הפתאומי של סנטר הכוכב האדום בלגרד מייקל אוג'ו. הניגרי-אמריקאי בן ה-27 קיבל התקף לב במהלך אימון בבלגרד, ומת במקום. הוא הובהל לבית חולים סמוך תוך כדי ניסיונות החייאה, אולם הם לא צלחו.

עבור הכוכב האדום בלגרד מדובר כמובן בהפתעה גמורה. אוג'ו עבר רק לאחרונה סדרת בדיקות מקיפה, וגם התפקוד הלבבי שלו נבדק באופן שגרתי. באף אחת מהבדיקות לא היתה שום אינדיקציה לכך שהוא סבל מבעיות לב, וגם ההיסטוריה הרפואית של בני משפחתו לא יכולה היתה לרמז על בעיה שכזו.

באופן סמלי, אוג'ו שהתחבב על כל אוהדי הכדורסל בסרביה, מת דווקא במתקן האימונים של פרטיזן בלגרד, שם היריבה המושבעת של הכוכב האדום התאמנה באותו זמן. אוג'ו ערך אימון אישי, ועל פי עדי ראייה, בשלב מסוים נשען על הקיר באולם כשהוא נאנק מכאבים, וברגע אחד התמוטט. מאמצי ההחייאה, כאמור, לא נשאו פרי.

מכיוון שלא היו שום סימנים מקדימים לבעיות לב אצל אוג'ו, בסרביה העלו את הסברה שייתכן שמדובר בהשפעה כלשהי של נגיף הקורונה. אוג'ו אובחן כחיובי בחודש שעבר, אולם מאז הספיק לעבור לעבור שלוש בדיקות בהן יצא שלילי.

אוג'ו שיחק בכוכב האדום במשך שנתיים, וחוזהו הסתיים ב-30 ביוני. הוא נשאר לאורך התקופה האחרונה בסרביה, ערך אימונים אישיים וקיווה לקבל חוזה בקבוצת יורוליג אחרת. ברחבי אירופה שלחו תנחומים לבני משפחתו, ובאתר הרשמי של הכוכב האדום נכתב: "מייקל היה שחקן נהדר, אלוף, חבר מופלא לקבוצה ואיש מופלא עוד יותר. נוח על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully