וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עוז בלייזר חתם לעונה הבאה

7.8.2020 / 14:04

הפורוורד (27, 1.99) ששימש כקפטן מכבי ראשון לציון הוא שחקן החיזוק הישראלי הראשון שחותם בצהובים לקראת העונה הקרובה. במועדון בטוחים כי אנטה ז'יז'יץ' ישחק בקבוצה בעונה הבאה

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

חיזוק מקומי ראשון למכבי תל אביב לקראת עונת 2020/21 - הפורוורד עוז בלייזר חתם היום (שישי) על חוזה לעונה הבאה וייכנס לנעליהם של ג'ייק כהן ודני אבדיה שעזבו את הקבוצה. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. המגעים עם בלייזר החלו בתחילת השבוע הנוכחי, אחרי שמכבי תל אביב לא הגיעה להבנות עם רומן סורקין, והשחקן הביע את רצונו להצטרף לאלופה, מה שסלל את הסיכום.

בלייזר (27, 1.99) היה מועמד להצטרף לצהובים יותר מפעם אחת בעבר, אך נראה שכעת התנאים להגעתו הבשילו. הפורוורד השלים העונה את עונתו השביעית בליגת העל כשרשם 9.7 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע במדי מכבי ראשון לציון, בה הוא אף משמש כקפטן, ובפלייאוף רשם 11.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים. לפני העונות בעיר היין שיחק שלוש עונות במכבי חיפה ושנתיים בבני הרצליה, כשלאחרונה חצה את רף 2,000 הנקודות בליגת העל.

שחקן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר. דב הליקמן
מצטרף לקבוצה של יאניס ספרופולוס. עוז בלייזר/דב הליקמן

שבוע וחצי מסיום העונה ומכבי תל אביב עוד לא הודיעה על אף אחד משחקני החיזוק שלה וגם לא על השחקנים שהאריכו את חוזיהם במדי האלופה. במכבי צפויים לעשות זאת בתחילת השבוע הבא, כשהסיבות לכך שהודעות על כריס ג'ונס, אנג'לו קלויארו, ג'ון דיבתולומאו והשארותם גם של אלייז'ה בריאנט וטיילר דורסי, לא יוצאות הן מתוך שיקולי המועדון.

גורמים במכבי סיפרו במהלך הימים האחרונים כי למרות הדיווחים מספרד כי עסקת הגעתו של אנטה ז'יז'יץ' לצהובים אינה סגורה, וכי ייתכן שהוא ישחק במדי ריאל מדריד העונה, השחקן הקרואטי ילבש אך ורק את המדים הצהובים לעונת 2020/21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully