וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "גארת' בייל העדיף לא לשחק וזה כל מה שאגיד"

מאמן ריאל מדריד התייחס לשאלות בנוגע לאי הכללתו של הוולשי בסגל לגומלין מול מנצ'סטר סיטי (22:00, ספורט 5). יובה-ליון

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

לאחר יותר מחמישה חודשים תחזור מחר (שישי) ליגת האלופות עם שני מפגשי גומלין שמינית הגמר. אלופת איטליה יובנטוס תקווה למחוק 1:0 שספגה בפברואר בצרפת מליון ולעלות לרבע הגמר. ריאל מדריד שחגגה אליפות בספרד, תצא לאנגליה לפגוש את מנצ'סטר סיטי שניצחה אותה 1:2 בסנטיאגו ברנבאו במפגש הראשון ותצטרך לפחות שני שערי חוץ כדי שיהיה לה סיכוי לעלות שלב.

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

הרכבי הקבוצות

שחקן ריאל מדריד, דני קרבחאל מול שחקן מנצ'סטר סיטי, גבריאל ז'סוס. רויטרס
ריאל חייבת שני שערי חוץ לפחות. קרבאחל מול גבריאל ז'סוס במפגש הקודם/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ריאל מדריד (22:00, 1:2 במשחק הראשון, ספורט 5)

הסיטיזנס יגיעו לאחר שסיימו את העונה באנגליה ללא תואר, אך עם יתרון משמעותי בזכות שני שערי החוץ שכבשו במפגש הראשון שנערך בפברואר בספרד. השחקנים של פפ גווארדיולה יודעים שריאל מדריד שפגשו לפני כמעט חצי שנה, היא אינה אותה קבוצה. הבלאנקוס זכו באליפות ספרד וטרם המשחק לפרוטוקול נגד לגאנס, רשמו עשרה ניצחונות רצופים, כולל ארבעה ניצחונות חוץ.

בהחלטה מתוקשרת החליט מאמן ריאל זינדין זידאן להוציא מהסגל את גארת' בייל, כשגם סרחיו ראמוס שהורחק במפגש הראשון לא יטול חלק במשחק. אצל מנצ'סטר סיטי בנז'מן מנדי המוצהב לא יעמוד לרשות פפ גווארדיולה כמו גם סרחיו אגוארו שעדיין סובל מפציעה בברכו. מאמו מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "אני מאמין שנגיע מוכנים וניראה טוב. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה. אנחנו רוצים לזכות בתואר הזה. בשביל לעשות את זה, נצטרך לעבור קבוצות כמו ריאל מדריד. נצטרך לנצח מחר וכך גם בשלבים הבאים".

מאמנה הספרדי של סיטי התייחס גם לירירדה ברמה במהלך המשחקים של קבוצתו: "זה נושא שנצטרך לעבוד עליו", אמר. "לפעמים אנחנו סופגים שערים, כשהדרך בה אנחנו סופגים את אותם שערים מפריעה לי. גם אם זה מגיע מפעולות טובות של היריבות - את רוב השערים האלה ניתן למנוע. אם אנחנו רוצים לזכות בתואר הזה, אנחנו חייבים להשתפר בתחום הזה".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים לכל החסרונות שיש לנו בגלל המשחק הראשון, אבל הגומלין זה גמר בשבילנו". על מצב הפצועים אמר הצרפתי: "הזאר מוכן, גם מרסלו מוכן, אבל בואו נראה מי ישחק מחר". על העובדה שגארת' בייל נותר מחוץ לסגל אמר זידאן: "הדבר היחיד שאני יכול לומר זה שהוא העדיף לא לשחק, כל השאר זו שיחה בין מאמן לשחקן שאני לא אספר לכם מה היה בה".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם מיראלם פיאניץ'. GettyImages
רצף נאה במשחקי הבית, האם זה יספיק ליובנטוס? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

יובנטוס - ליון (22:00, 1:0 במשחק הראשון, ספורט 5+)

הגברת הזקנה סיימה את העונה בסריה A עם ירידת מתח ושני הפסדים רצופים, כשהקבוצה של מאוריציו סארי לא יכולה להרשות לעצמה להגיע שאננה למשחק הגומלין מול הצרפתים. ליון מגיעה לאחר 120 דקות והפסד מאכזב לאחר דו קרב פנדלים בגמר גביע הליגה הצרפתי מול פריס סן ז'רמן, ויקוו לשמור על יתרון ה-0:1 אותו השיגו לפני כחמישה וחצי חודשים בצרפת. נתון מעודד מבחינת יובנטוס: ב-12 ניצחונות הבית האחרונים שלה היא כבשה לפחות שני שערים, כשבשבעה משחקים מתוכם - היא גם לא סופגת. תוצאה כזו, יקנה סארי בשתי ידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully