וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.8: גם יובנטוס רוצה את עוואר, ליון תדרוש 70 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 6.8.2020 / 19:15

הקשר בן ה-22 מבוקש באיטליה, אלכסיס חתם באינטר עד 2023. טוטנהאם רוצה את כוכב ברנטפורד, קוטיניו או וויליאן עשויים להגיע לארסנל

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

העברות

* אחרי שהשאלתו ממנצ'סטר יונייטד לאינטר הסתיימה, האיטלקים הודיעו שרכשו את שחקן הכנף הצ'יליאני, אלכסיס סאנצ'ס, ממנצ'סטר יונייטד. אלכסיס חתם עד לסוף עונת 2023.

* אוניון ברלין הודיעה על החתמתו של החלוץ מקס קרוזה, ששיחק בפנרבחצ'ה בעונה החולפת. קרוזה, שרשם 14 הופעות במדי נבחרת גרמניה, כבש 74 שערים ב-250 משחקים בבונדסליגה ורשם הצלחה גדולה בוורדר ברמן, פרייבורג, בורוסיה מנשנגלדבאך, וולפסבורג וסנט פאולי. "אני שמח לחזור לשחק בבונדסליגה וללמוד להכיר מועדון מגניב כמו אוניון שהתפתח מאוד בשנים האחרונות".

* אקס עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים, אפונסו טיירה, חזר לארצו אחרי עונה בהרמנשדטאדט הרומנית וחתם לשנתיים בבלננשש.

מקס קרוזה שחקן אוניון ברלין. אתר אוניון ברלין, אתר רשמי
חוזר לבונדסליגה וליעד מפתיע. מקס קרוזה/אתר רשמי, אתר אוניון ברלין

שמועות

קבוצה נוספת הצטרפה למרוץ אחר הקשר המוכשר של ליון, חוסם עוואר בן ה-22, שצפוי לעזוב עוד בחלון ההעברות הנוכחי. יובנטוס, על פי הדיווחים מעוניינת מאוד לצרפו לשורותיה. ליון צפויה לדרוש לא פחות מ-70 מיליון יורו עבורו.

* טוטנהאם בעקבות כוכב ברנטפורד, הצרפתי מוחמד בנרחמה, שכיכב בעונה החולפת בצ'מפיונשיפ עם 17 שערי ליגה ב-42 הופעות בהרכב. מחירו של הצרפתי בן ה-24: כ-20 מיליון יורו.

* בצרפת טוענים שבלם ליל גבריאל החליט לחתום בארסנל, שצפויה לשלם 30 מיליון יורו תמורתו.

* עוד בארסנל: ברצלונה הציעה לתותחנים את פיליפה קוטיניו, אבל לא נראה שזה יקרה. וויליאן צפוי לחתום בצפון לונדון וארסנל לא תצרף את שניהם.

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ארסנל מעדיפה את וויליאן על פניו. קוטיניו/רויטרס

* בנפיקה ליסבון רוצה שני שחקנים מפרייבורג: לוקה ואלדשמידט ורובין קוך. המצב עם קוך קצת יותר פשוט מבחינת הפורטוגלים כי הוא מחזיק בחוזה רק עד 2021 ולא מעוניין להאריך אותו, בעוד לוואלדשמידט יש חוזה עד 2022. בינואר פרייבורג דחתה הצעה של 15 מיליון יורו תמורת קוך והיא לא תהיה מוכנה למכור את השניים בפחות מ-30 מיליון יורו.

* מקס קרוזה החליט לא לחזור לוורדר ברמן וימשיך לחפש קבוצה כשהעדיפות הראשונה שלו היא לקבוצת בונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully