וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן אקה חתם רשמית במנצ'סטר סיטי: "הקבוצה הגדולה באנגליה בעשור האחרון"

ההולנדי ששיחק בעונה החולפת בבורנמות' חתם עד 2025, ולא הסתיר את שביעות רצונו: "להגיע לכאן זו הגשמת חלום", על פפ: "מאמן נערץ"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

מנצ'סטר סיטי הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי על החתמתו של מגן נבחרת הולנד נתן אקה לחמש שנים. אקה בן ה-25 שיחק בעונה החולפת בבורנמות' אשר סיימה במקום ה-18 בסיום העונה ונשרה לליגת הצ'מפיונשיפ. שחקן ההגנה היה נרגש בתום החתימה ולא הסתיר את שביעות רצונו מכך שהגיע למועדון גדול, ועל האפשרות לזכות בתארים.

"סיטי זו הקבוצה הגדולה ביותר באנגליה לאורך העשור האחרון", אמר אקה לאתר הקבוצה. "להגיע לכאן זו הגשמת חלום מבחינתי. זה הטופ של הטופ של הרמה העולמית. לכל מקום שאני מביט אני רואה שמות גדולים ברמה בינלאומית". על מאמנו החדש פפ גווארדיולה אמר אקה: "פפ הוא מאמן נערץ בכל רחבי העולם. מה שהוא עשה עבור המשחק מדבר בפני עצמו. סגנון המשחק שלו מתאים לי מאוד".

שחקנה של מנצ'טסר סיטי נתן אקה. הטוויטר של מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
"אני יודע שאצטרך לעבוד קשה". נתן אקה מוצג כשחקן מנצ'סטר סיטי/אתר רשמי, הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

שחקנה החדש של מנצ'סטר סיטי הראה שהוא לא מפחד ממלחמה על ההרכב: "אני יודע שאצטרך לעבוד קשה כדי לקבל את חולצת ההרכב, אבל זו הסיבה שהגעתי לכאן וזה מה שאני מתכוון לעשות. אעשה כל מה שאני יכול כדי להשפיע ולעזור לקבוצה לזכות בתארים".

נתן אקה נרכש מפיינורד בגיל 16 על ידי צ'לסי ושיחק במחלקת הנוער של המועדון, בו ערך את הופעת הבכורה בבוגרים. בארבע השנים האחרונות שיחק בבורנמות', במדיה ערך 115 הופעות וכבש 11 שערים. בנוסף רשם השחקן 13 הופעות במדי נבחרת הולנד, וכבש במדיה שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully