וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקומוטיב מוסקבה הגדילה את ההצעה על שון וייסמן, החלוץ יסרב?

באוסטריה תוהים כיצד וולפסברגר עדיין לא מכרה את מלך השערים, כשברקע ספקולציות על אינסוף קבוצות. במועדון חוששים שבסביבתו פועלים כדי שיישאר עונה נוספת ויעזוב בחינם בקיץ הבא

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

לוקומוטיב מוסקבה הגדילה את ההצעה שלה על שון וייסמן והיא מוכנה לשלם לוולפסברגר 4.2 מיליון יורו עבור מלך שערי הליגה האוסטרית. הקבוצה הרוסית שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, הגישה הצעה של 2.7 מיליון יורו כבר לפני כשלושה שבועות, אך היא נדחתה.

למרות דיווחים רבים על מתעניינות מרחבי היבשת, באוסטריה תוהים כיצד וייסמן עדיין לא נמכר לקבוצה אחרת. לוקומוטיב מוסקבה וסנט אטיין הגישו הצעות, אך הן היו נמוכות מדי מבחינת וולפסברגר. ייתכן שהמו"מ המתמשך עם הקבוצה מרוסיה יניב סיכום בין המועדונים, אבל באוסטריה טוענים שמי שיסרב בכל מקרה הוא דווקא וייסמן עצמו, שלא מעוניין לעבור ללוקומוטיב.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
באוסטריה היו בטוחים שבשלב הזה הוא כבר יהיה בקבוצה אחרת. וייסמן/GettyImages

בוולפסברגר חוששים שנציגיו של וייסמן וגם השחקן עצמו, לא עושים מספיק כדי שהחלוץ יעבור, בגלל שבקיץ הבא הוא יהיה שחקן חופשי והחל מינואר כבר יוכל לחתום בקבוצה אחרת שלא צריכה לשלם עבורו דמי העברה.

על פניו וייסמן מעדיף לעבור כבר עכשיו, אבל נראה שבסביבתו משתמשים באורך החוזה שלו כדי לנסות להוריד את הדרישות של וולפסברגר. האוסטרים עדיין נחושים להשיג סכום שנע סביב 5 מיליון יורו ועל רקע המאבקים הקרים, השחקן עדיין לא עבר.

בינתיים החלוץ הישראלי שוהה עם אשתו שאמורה ללדת בקרוב בווינה ולא מתאמן עם שאר חבריו בוולפסברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully