וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע הטוטו לאומית: עונת 2020/21 יוצאת לדרך

שלושה ימים בלבד לאחר ש-2019/20 הסתיימה רשמית, פותחות קבוצות ליגת המשנה עונה חדשה עם המחזור הראשון בשלב הבתים במפעל

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

לאחר פגרה של קצת יותר מחודש ימים, יפתחו מחר (חמישי) קבוצות הליגה הלאומית עונה חדשה עם משחקי גביע הטוטו. זהות הקבוצות אשר ישחקו בעונה הקרובה בליגת המשנה נקבעה רק לפני שלושה ימים, כשהפועל עפולה גברה 0:2 על הפועל מרמרוק מליגה א' במשחקי המבחן והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה. רוב הקבוצות יקוו להעביר את העונה הקרובה בשלום לאור חוסר הודאות בכל הנוגע למצבן הכלכלי בעקבות הקורונה.

seperator

סקציה נס ציונה - הפועל קטמון (20:00)

היורדת הטריה מליגת העל מינתה במהלך הקיץ את אורי גוטמן כמאמן הקבוצה, ובנוסף החתימה את השוער אוסטין אג'ידה, אותו אימן גוטמן בעונה החולפת בהפועל חדרה. הירושלמים הרשימו במשחק ההכנה נגד מכבי תל אביב כשסיימו ב-3:3 עם אלופת ישראל, לא היו רחוקים מלנצח את המשחק.

עוד בוואלה! ספורט

שמאל חזק: ערן לוי בן 35. כמה אתם יודעים על הקריירה שלו?

לכתבה המלאה

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב בת ים (20:00)

הכתומים שקרסו במאני טיים של העונה שעברה ולא הצליחו לעלות לליגת העל, בקושי החלו בהכנות לעונה הקרובה ורק לפני שלושה ימים הודיעו על מינויו של איסמעיל עאמר למאמן הקבוצה. שחקנים רבים עזבו את ראשון לציון, כולל גיל יצחק, ריף מסיקה ומיקו ממן, כשמנגד החתימה הקבוצה את השוער יהונתן שאבי.

הפועל רעננה - הפועל רמת השרון (20:00)

דרבי בין שתי קבוצות מהשרון. רעננה שסיימה במקום האחרון בליגת העל בעונה החולפת ונשרה ללאומית, תרצה לעשות את הדרך ההפוכה כשתחודש הליגה. המשחק בחמישי בהחלט יכול להוות הצהרת כוונות עבור רעננה, שהתחזקה ביומיים האחרונים במתן אוחיון והודיעה כי שניר שוקר ימשיך בקבוצה לעונה מספר 13.

מייקל אולהה שחקן הפועל כפר שלם. אתר הפועל כפר שלם, אתר רשמי
כפר שלם המסקרנת פותחת עונה. מייקל אולהה/אתר רשמי, אתר הפועל כפר שלם

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה (20:00)

המלאבסים פותחים עונה נוספת במפעל של ליגת המשנה, ויקוו שהשנה אולי דברים ייראו אחרת מבחינתם, לאחר שאת העונה שעברה סיימו בפלייאוף התחתון. כפר קאסם ערכה במהלך הפגרה הקצרה מהלך מסקרן כשהחתימה את בנג'מין קוקו ששיחק בעונה החולפת בהפועל כפר סבא מליגת העל, ואת החלק השני של העונה העביר בהפועל פתח תקוה, אותה פוגשת קבוצתו החדשה.

הפועל כפר שלם - הפועל רמת גן (20:00)

מפגש בין שתי קבוצות הליגה שהרשימו במהלך ההכנה וניצחו כל אחת 0:2 את הפועל תל אביב מליגת העל. העולה החדשה מליגה א' נהנתה מפגרה ארוכה ולא נחה על זרי הדפנה במהלכה. כפר שלם החתימה שמות כמו מייקל אולהה, ששיחק בעונה החולפת בהפועל תל אביב והאחים שפונגין. האורדונים הראו יכולת לא רעה בניצחון על הפועל תל אביב. בקיץ הקצר השיבה רמת גן את ישראל זגורי לקדנציה שנייה והחתימה את מיקו ממן שעזב את ראשון לציון.

משחקים נוספים:

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו (20:00)
הפועל אום אל פאחם - הפועל עפולה (20:00)
הפועל איכסל - מכבי אחי נצרת (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully