וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: איסמעיל עאמר מונה למאמן הפועל ראשון לציון

הכתומים מצאו מאמן חדש וגם החתימו את השוער יהונתן שאבי, ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בגביע הטוטו. זר שני להפועל רעננה

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בגביע הטוטו, ולהפועל ראשון לציון סוף כל סוף יש מאמן. איסמעיל עאמר, מגן העבר של מכבי פתח תקוה, הוא זה שנבחר על ידי עמוס לוזון להוביל את הכתומים בעונה הקרובה.

עאמר, שהעלה את מ.ס. כפר קאסם לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית ולאחר שפוטר ממנה אימן גם בהפועל אום אל פאחם, אמר לאחר החתימה: "כבוד גדול להגיע לאמן במועדון כמו ראשון לציון. זה מועדון עם היסטוריה, מועדון גדול בארץ מכל הבחינות. אני מקווה שנעשה עונה טובה ונצליח בעזרת השם".

אחרי מינוי המאמן, ראשון לציון החתימה את השוער יהונתן שאבי בן ה-23, שהיה שוער המשנה של בני יהודה בשנתיים האחרונות. "שמח להגיע להפועל ראשון לציון ואתן את כולי כדי לעשות עונה טובה מבחינה אישית וקבוצתית", אמר השוער שחתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן.

איסמעיל עאמר מאמן הפועל ראשון לציון (מימין) עם סוכנו אסף וקנין. אתר רשמי הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
קבוצה שלישית שהוא יאמן בלאומית. איסמעיל עאמר/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ראשון לציון

* זר שני להפועל רעננה: היורדת מליגת העל הודיעה על צירופו של שחקן הכנף בדה אוסוגו, שחתם על חוזה לשלוש שנים. הניגרי בן ה-24 כבש שמונה שערים בגוריצה מהליגה השנייה בסלובניה, ומצטרף לחלוץ הגמבי עוסמאן מרונג שחתם לפני כן ברעננה.

* מ.ס. כפר קאסם החתימה את המגן השמאלי דין אקפי בן ה-27, ששיחק בעונה החולפת בהפועל רמת גן ולפני כן גם בבית"ר ירושלים ובני יהודה.

* הפועל עכו החתימה את הבלם בן בנימין לעונה אחת, עם אופציה לשנתיים נוספות. בנימין בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בעונה החולפת במ.ס. כפר קאסם. עכו צירפה גם את חנן ביטון, מגן ימני בן 19 שמגיע כמושאל ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, את שחקן הכנף הבטמו גזהאין בן ה-22 מהפועל הרצליה ואת השוער בן ה-18 ראזי אבו חמדאן שמגיע בהשאלה ממכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully