וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני מגיע, מי יילך? תמונת מצב עדכנית של בית"ר ירושלים

4.8.2020 / 16:30

העלויות של הבלם לא היו כלולות בתקציב לעונה הקרובה, ועל כן הקבוצה מהבירה ככל הנראה תגרע בקרוב שני שחקנים מהסגל. במועדון מחכים לתשובות מהפועל תל אביב בנוגע לאור זהבי, אך גם ממן, איינבינדר ושלום אדרי עדיין על הגריל

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

הגעתו הצפויה של אוראל דגני לבית"ר ירושלים תגרום למספר שינויים בסגל השחקנים. העלויות של בלם הפועל תל אביב גבוהות מהסכום שהוקצב לבלם לעונה הקרובה, ולכן בקרוב הקבוצה מהבירה תצטרך לדלל לפחות שחקן או שניים מהסגל. בתחילת המגעים על עסקת דגני ביקשה הפועל תל אביב את אור זהבי, אך לאחר שהבינו שחוזהו לשלוש השנים הבאות בבית"ר גבוה יחסית (30 אלף שקל נטו לחודש ועוד 3,000 ש"ח עבור כל נקודה), החלו לבדוק האדומים אופציות נוספות. גם אם הפועל תל אביב לא תצרף את זהבי, ירצו בירושלים לחסוך את שכרו ועשויים לבקש ממנו לחפש קבוצה חלופית.

מעבר לכך, אף שחתמו על קיצוץ של 30 אחוז משכרם, שמם של חנן ממן ודן איינבינדר ממשיך להיות על סדר היום. הדיבורים על אפשרות שיקצצו סכום נוסף או שמא אחד מהם יתבקש למצוא קבוצה חדשה נמשכים, כאשר אם ממן יישאר, עשויה בית"ר לוותר על שלום אדרי, היות וגם מיכאל אוחנה משחק על משבצת זאת.

בסופו של דבר, הנגזרת של כל השחרורים, הרכש הנוסף שיגיע והתקציב תלויים בשלושה זרים - אנטואן קונטה, אנז' פרדי פלומן וליוואי גרסיה. כל עוד השלושה נשארים במועדון בעלות מעביד של כחמישה מיליון שקל, התקציב תקוע ולקבוצה קשה יהיה לבצע מהלכים משמעותיים.

נכון לרגע זה אין הצעה אטרקטיבית על אף אחד מהשלושה. במקרה של גרסיה ופלומן קיימות הצעות להשאלה ללא תמורה פלוס אופציה לרכישה. אשר לקונטה, במועדון מתעקשים כי לא ישוחרר ללא תמורה אך החלון מתקדם והוא אינו מוצא קבוצה שתשלם עבורו דמי העברה, ובבית"ר לא מתכוונים להחזיקו בכוח.

אנטואן קונטה (מימין) לצד ליוואי גרסיה שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין אין הצעות שמספקות את בית"ר. קונטה וגרסיה/ברני ארדוב

מי שמאוד מתוסכל הוא שלומי אזולאי, שאחרי קיצוץ של כ-30 אחוז משכרו, חוזהו לא עובר את ה-100 אלף דולר. החלוץ לו הצעות לשנתיים מעבר לים בשכר שוחח פעמיים עם ראשי המועדון אך נענה בשלילה. שחקנים אמרו לאזולאי כי עליו להמשיך וללחוץ היות ובגילו (30) מדובר בהזדמנות שלא תחזור. "צריך להיות הוגנים עם שלומי", אמרו, "אם היה כאן קהל הוא בכלל לא היה יכול לשחק, בכל רגע נתון מקללים אותו ולא סובלים אותו, הוא עובר גיהנום, גם ברשתות, צריך לתת לו להתקדם כי אין עתיד בין הצדדים".

מקס גרצ'קין אמור לחתום הערב בזוריה האוקראינית לעונה אחת ולטוס בימים הקרובים להתחיל קריירה מעבר לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully