וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סינטאיהו סלליך חתם לעונה אחת

עודכן לאחרונה: 4.8.2020 / 18:50

שחקן הכנף שסיים חוזה במכבי חיפה, הצטרף רשמית: "שמח ונרגש לפתוח פרק חדש בהפועל באר שבע". ההשתחררות מהחוזים היקרים של שהר ובן ביטון תאפשר מרחב תמרון נוסף בשוק ההעברות

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

ההשתחררות של הפועל באר שבע מחוזיהם של בן שהר ובן ביטון פינתה לקבוצה קרוב לארבעה מיליון שקל. גם אם השניים היו מקצצים כפי שמרבית השחקנים עשו עד כה, עלות המעביד של חוזיהם היתה גבוהה מאוד, כך שכעת יש לקבוצה סכום כסף שאיתו אפשר לצרף שחקנים חדשים. מי שכבר חתם לעונה אחת היום (שלישי) הוא סינטאיהו סלליך - שחקן החיזוק השני בקיץ הזה אחדי דודי טויטו, שהגיע למתחם האימונים ולאחר מכן חתם על החוזה. לצד אלטון אקולטסה, אמור להוסיף סלליך מהירות בכנפיים, אלמנט שיוסי אבוקסיס מאוד אוהב בקבוצות שלו.

סלליך בן ה-29 יצטרף מחר לאימוני הקבוצה ויעמוד לרשות יוסי אבוקסיס במשחק הראשון במסגרת אלוף האלופים מול מכבי תל אביב. לאחר החתימה אמר: "ראשית, אני רוצה להודות למכבי חיפה על התקופה המיוחדת שלנו יחד. אני שמח ונרגש לפתוח פרק חדש בהפועל באר שבע, מועדון גדול עם קהל חם, שביסס את עצמו בשנים האחרונות בצמרת הכדורגל הישראלי וזכה בתארים רבים. תודה רבה להנהלת המועדון על האמון שנתנו בי. מחכה כבר לפגוש את הקהל!".

יו"ר הקבוצה איתי בן זאב: "בימים אלו אנו עובדים באינטנסיביות על חיזוק הקבוצה. אני מברך את סינטיהו על הצטרפותו למשפחת הפועל באר שבע ומאחל לו הצלחה רבה יחד איתנו. אוהדים יקרים, אנו מודעים לציפייה הגדולה בתקופה זו באשר לחיזוק הקבוצה ומקווים שנוכל לעדכן בבשורות נוספות בימים הקרובים".

סלליך גדל במכבי חיפה ואחרי שהיה שותף לזכייה באליפות ב-2011 בעונת הבכורה שלו עבר בהשאלות להפועל עכו, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים. ב-2014 חתם במאריבור הסלובנית במדיה שיחק שלוש שנים, ולאחר מכן חזר למכבי חיפה לקדנציה נוספת של שלוש שנים, במהלכן כבש בסך הכל 14 שערים ב-73 משחקים. כעת הוא ישוב לשתף פעולה עם מרואן קבהא, לצדו שיחק במאריבור.

סינטאיהו סלליך שחקן הפועל באר שבע עם המנכ"ל אסי רחמים והסוכן גלעד קצב. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוך הבא. סינטאיהו סלליך עם המנכ"ל אסי רחמים והסוכן גלעד קצב/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

במקביל עובדים במועדון על צירוף שני זרים. הראשון לעמדת החלוץ והשני לקישור המרכזי, שם יזכה תומר יוספי להרבה דקות בעונה הקרובה וישדרג את מעמדו, שגם כך עלה בחצי השנה האחרונה. בבאר שבע גם מחפשים קשר אחורי נוסף, אבל לקבוצה יש גם כך את דויד קלטינס ומרואן קבהא בעמדות האלה, כך שבאזור הזה במגרש יש כבר שחקנים חתומים.

בהפועל באר שבע רצו לקיים את משחק האימון מול מ.ס. אשדוד היום, אחרי שאתמול הוא בוטל עקב החשש כי מאור מליקסון נדבק בקורונה. אלא שבאשדוד סירבו וטענו כי הם תכננו את השבוע, כך שהמשחק בין הקבוצות ייערך ביום שני. בסופו של דבר צפויה הפועל באר שבע להגיע בשבת למשחק אלוף האלופים הראשון מול מכבי תל אביב, מבלי שערכה משחקי אימון.

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully