וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סינטאיהו סלליך על סף סיכום, בן ביטון נפרד, בדיקת הקורונה של מליקסון שלילית

3.8.2020 / 12:03

הקשר שסיים את דרכו במכבי חיפה, צפוי להצטרף למחזיקת הגביע. ביטון שעזב אחרי 7 שנים וחתם במכבי תל אביב: "הראו לי את הדרך החוצה. משהו בחיבור בין כולם הלך קצת לאיבוד"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

סינטאיהו סלליך על סך חתימה בהפועל באר שבע והוא צפוי לעבור ממכבי חיפה למחזיקת הגביע. השחקן סיים את חוזהו בחיפה ואחרי מו"מ ארוך עם הירוקים, החליט להמשיך הלאה ולעבור לקבוצה חדשה.

הפועל באר שבע צפויה להיות התחנה החמישית של הקשר בן ה-29 בישראל והשישית בקריירה, אחרי שבשנים 2014-2017 הוא שיחק במאריבור. הוא התחיל את הקריירה במכבי חיפה והושאל להפועל עכו, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים, לפני שעבר לקבוצה הסלובנית וזכה איתה בשתי אליפויות. ב-2017 סלליך חזר לישראל וחזר למכבי חיפה.

בן ביטון, שחתם אתמול (ראשון) במכבי תל אביב ועזב את הפועל באר שבע אחרי שבע שנים ארוכות, פרסם הבוקר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נפרד מבירת הנגב.

ביטון כתב: "לפני שבע עונות הצטרפתי להפועל באר שבע. לא היו לנו אז יומרות, לא חשבנו על אליפויות, לא האמנתי שזה מה שיקרה. כל מה שרציתי זה להיכנס להרכב. פעם אמרתי באחת ממסיבות העיתונאים, שבעתיד יסתכלו על הקבוצה הזו שהיתה כאן בבאר שבע ויבינו שעשינו היסטוריה. היום כולם יודעים שזה נכון, עשינו היסטוריה. לא רק בשלוש האליפויות, שני תארי אלוף האלופים, הגביע, גביע הטוטו ופעמיים שלב הבתים באירופה, אלא שהצלחנו לסחוף איתנו עיר שלמה, את כל הדרום, וכששיחקנו באירופה, הרגשנו שכל המדינה איתנו. זו היתה תקופה מרגשת, גדולה, עם שחקנים מדהימים, צוות ענק, ארגון שהלך יחד לאורך כל הדרך, בטוב וברע.

"לצערי, משהו חרק לנו בשנתיים האחרונות, ואני לא מדבר על הצד המקצועי, כי זה יכול לקרות לכל קבוצה. משהו בחיבור בין כולם הלך קצת לאיבוד, ואני לא היחיד שאומר את זה, זה כואב לי יותר מהכל, כי החיבור הזה היה הדבר שעשה אותנו מיוחדים".

שחקן הפועל באר שבע בן ביטון אימון פתיחה. קובי אליהו
חלק בלתי נפרד מהקבוצה ההיסטורית. ביטון/קובי אליהו

ביטון הוסיף: "מתישהו, הרגשתי, אולי בגלל שנשלחתי לייצג את כל השחקנים, כי מראים לי את הדרך החוצה. האמת? זה כאב לי, זה כואב לי. נשארתי השחקן הותיק ביותר במועדון, השריד היחיד לטרום תקופת האליפויות, ופשוט שידרו לי: 'מיצינו'.

"אני בוחר לא לטרוק את הדלת, להשאיר אותה פתוחה, אני תמיד משאיר דלתות פתוחות, ועובר לשחק בקבוצה חדשה, באתגר חדש, וכמו תמיד אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה.

"תודה לך באר שבע, העיר, האנשים, האוהדים, הצוות, השחקנים, ההנהלה. תודה לסוכן שלי גלעד קצב, על העזרה, התמיכה וההקשבה. היתה תקופה אדירה, הכרתי אנשים וחברים שיילכו איתי לכל החיים. אני בוחר לקחת את כל הטוב שבה, לומר תודה גדולה ולהביט על האתגר הבא שלי. תמיד כשניפגש אני אגיע עם חיבוק".

* אחרי החששות, הקבוצה הודיעה שתוצאת בדיקת הקורונה שנערכה הבוקר למאור מליקסון הינה שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully