וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוותרת על אוראל דגני, שבדרך לבית"ר ירושלים

3.8.2020 / 22:25

אחרי שבית"ר שדרגה משמעותית את הצעתה לבלם והציעה לו חוזה לשלוש שנים, האדומים לא מתכוונים לתת הצעה דומה ומעדיפים לוותר עליו

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

(עדכון ראשון: 8:25)

סוגיית אוראל דגני מתקרבת לסיומה. מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר לחץ אומנם להשאיר את הקפטן, אך נראה שהוא בדרך לבית"ר ירושלים, אחרי שהיא הגישה לו הצעה משופרת, שאותה האדומים לא מתכוונים להשוות.

אתמול הגישה הפועל תל אביב לשחקן הצעה לשנתיים, וציפתה לתשובה בהקדם. הדד ליין עבר אתמול (ראשון), אבל השתנה לאחר שנציגיו של דגני ביקשו 48 שעות נוספות לבדוק אופציה בחו"ל. היום דגני, שבודק אופציות בחו"ל בימים אלה, קיבל מבית"ר ירושלים הצעה כלכלית משופרת לשלוש שנים. לטענת אנשי בית"ר ההצעה שלהם גבוהה בהרבה מזו של הפועל תל אביב בסיכום הכולל.

לאור ההצעה של בית"ר, כאמור, האדומים לא מתכוונים להגיש הצעה נגדית, ואם עד מחר הבלם לא יקבל תשובה חיובית מקבוצה מחו"ל, הוא צפוי לחתום לשלוש שנים בקבוצה של רוני לוי. סוכניו של דגני בודקים לו מספר אופציות בחו"ל, ורק אם זה לא ייצא לפועל השחקן ישקול את ההצעה מהבירה.

בתוך כך, ויסלה קרקוב וקרקוביה קרקוב הפולניות בדקו את העלויות של דגני וסוכנו, אדם קידן, אמר הבוקר: "לא נעשה צחוק מהפועל תל אביב עם תשובה לא ברורה. שרון ניסנוב מעודכן בעניינים והוא יודע שיש אפשרות שהשחקן יחתום בחו"ל ביום-יומיים הקרובים. לכן נמתין עד שהדברים יתבהרו".

מי יחליף את דגני בהפועל? האפשרות שאור זהבי יגיע מבית"ר בתמורה והאופציה של טל כחילה על הפרק מבחינת האדומים.

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני. דני מרון
חושש שאם יישאר בהפועל תל אביב, הבעיות יצוצו בכל פעם מחדש. דגני/דני מרון

הבעיה של דגני הייתה פחות ההסכם החדש שקיבל מהפועל תל אביב - אלא יותר התחושה שאם הוא יישאר במתחם חודורוב, הוא שוב ייתקל בדרישות קיצוץ ושינויים, כפי שקרה לא אחת בשנים האחרונות. לכן ההעדפה שלו היא להגשים את החלום לשחק בחו"ל, גם אם יהיה מדובר בשכר יותר נמוך.

* עוד בהפועל תל אביב: לאחר שמ.ס. אשדוד הגישה תביעה בסך 400 אלף דולר נגד האדומים על הטיפול בסוגיית יואב ג'ראפי, השחקן עצמו צפוי לתבוע את המועדון על השלמות לשכרו בעונה הקרובה והתחייבות לעמוד בחוזהו לשנתיים הבאות. האדומים נדרשים לשלם הפרשים גם למוטי ברשצקי ואריק ינקו ובקרוב צפוי גם רז כהן להגיש בוררות. מאור בוזגלו עשוי לתבוע את המועדון מעבר לשכרו על הנזקים שנגרמו לו מאי זימונו לאימונים והפגיעה המקצועית הכוללת שנגמרה לטענתו מביטול חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully