וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסוף נורקיץ' לאחר הקאמבק המרגש: "סבתי בתרדמת בגלל הקורונה"

סנטר הבלייזרס הצטיין במשחק הרשמי הראשון שלו מאז מרץ 2019: "מהימים הקשים בחיי". דאלאס מעודדת מ"הפסד מצוין", בוסטון כועסת

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

יוסוף נורקיץ' לא יכול היה לבקש קאמבק טוב יותר. במשחקו הרשמי הראשון מאז שבר את הרגל במרץ 2019, שב סנטר פורטלנד לחמישייה, קיבל 33 דקות והשיב עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 חסימות ב-5 אסיסטים. הבוסני היה האקס פקטור ב-135:140 הגורלי של הבלייזרס על ממפיס בקרב על הפלייאוף במערב, ובסיום הסביר מדוע מדובר עבורו בהרבה יותר מסתם עוד ניצחון.

"הימים האחרונים היו הקשים בחיי", אמר. "סבתא שלי נדבקה בקורונה והיא בתרדמת. אני מתפלל עבורה. אנשים לא מבינים שהחרא הזה אמיתי. אנחנו ברי מזל להיות בסביבה מוגנת, בודקים אותנו מדי יום, אבל אנא - שמרו על עצמכם, ולבשו מסיכה מחורבנת אם אתם צריכים".

את החדשות על סבתו בת ה-67, המתגוררת בבוסניה, גילה נורקיץ' ביום שישי שעבר, במהלך שיחת פייטיים, בה אמרה שאין בכוונתה ללכת לבית החולים. "בהתחלה היא לא רצתה ללכת, אז אמרתי לה, 'אם את לא הולכת, אני חוזר'", סיפר הסנטר. "אני חושב שלא השארתי לה ברירה. אני מקווה שזה לא מאוחר מדי".

"מצב הרוח שלו השתנה בבת אחת", סיפר חברו לקבוצה סי ג'יי מקולום. "הלב שלו היה במקום אחר, אז אנחנו מנסים להרים אותו. זו סיטואציה קשה עבורו, להיות כל כך רחוק מהמשפחה, אז צריך להחמיא לו". דמיאן לילארד הוסיף: "הוא אחד החברים הקרובים ביותר שלי, כמובן שאני כאן בשבילו. העובדה שבכל זאת הוא בא וסיפק את המשחק ששיחק אומרת כמה כל זה חשוב לו. זה מרשים מאוד".

בדרמה הנוספת של הלילה סיפקה יוסטון קאמבק גדול ל-149:153 על דאלאס. "הגברנו את הקצב ולא הפסקנו להילחם", אמר ג'יימס הארדן, שסיים עם 49 נקודות וסייע לרוקטס לחזור מפיגור 13 עם פתיחת הרבע האחרון ופיגור בן 7 נקודות פחות מדקה לסיום. "אמרנו לעצמנו שאנחנו בנויים לזה, יש לנו את הקשיחות המנטלית". ראסל ווסטברוק הוסיף: "פשוט לקחנו את המשחק הזה. הם חשבו שהוא שלהם, אבל באנו ולחקנו אותו".

המאבס, לצערם, רשמו הפסד דרמטי נוסף. לפי ESPN, דאלאס (לה אחת ההתקפות היעילות בהיסטוריה, מבחינה סטטיסטית), מדורגת לפני אחרונה בכל הליגה כשזה מגיע לחמש הדקות האחרונות במשחק צמוד. "אנחנו קבוצה צעירה ויש לנו הרבה ללמוד", הודה לוקה דונצ'יץ', סיים עם 28 נקודות, 13 ריבאונדים, 10 אסיסטים ולא מעט החטאות ואיבודים במאני טיים. "נשתפר, זה בטוח, אני לא מודאג".

חברו לקבוצה קריסטאפס פורזינגיס, שהפציץ 39 נקודות והוריד 16 ריבאונדים, הוסיף: "הייתי אומר שזה הפסד מצוין עבורנו. נלמד ממנו את הלקחים, צריך לקחת את הדברים החיוביים".

36 נקודות, 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים היו ליאניס אנטטוקומפו ב-32 הדקות שקיבל מול בוסטון. זה הספיק לניצחון, בעיקר משום שדקה וחצי לסיום, מה שהיתה אמורה להיות העבירה השישית שלו שונתה לעבירת מגן של מרכוס סמארט ושלחה את הגריק פריק לקו. משם, הדרך של מילווקי לניצחון היתה קצרה. "אני חושב שכולנו יודעים מה קרה", אמר סמארט. "זו היתה עבירה שישית של יאניס, והם לא רצו להוציא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully