וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' חוגגת עוד תואר ומפנטזת: קיליאן אמבפה ישחק מול אטאלנטה?

האלופה שרדה דו-קרב פנדלים בגמר גביע הליגה וכעת עוברת להתעסק באלופות: "אמבפה רוצה לשחק". טוכל: "חסרה לנו מהירות בלעדיו"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

פריז סן ז'רמן השלימה אמש (שישי) טרבל בצרפת, לאחר שזכתה גם בגביע הליגה. האלופה נאלצה לעבוד קשה מאוד מול ליון, לפני שניצחה 5:6 בדו-קרב מהנקודה הלבנה אחרי 0:0 בתום 120 דקות.

"היה קשה בצורה יוצאת דופן", הודה פבלו סראביה, שכבש את הפנדל המכריע. "היה חשוב לנו לתת רושם טוב ולהיכנס לקצב לפני ליגת האלופות. זה ייתן לנו ביטחון. אנחנו מלאי ביטחון בעצמנו, ועכשיו ננסה לוודא שאנחנו בכשירות מלאה לפני אטאלנטה".

האלופה ומחזיקת הגביע הצרפתי תפגוש את הקבוצה המלהיבה של איטליה ב-12 באוגוסט בליסבון, ותקווה לקבל בחזרה את קיליאן אמבפה שנקע את הקרסול בגמר הגביע מול סנט אטיין בשבוע שעבר. "אנחנו אופטימיים", אמר אנדר הררה. "ראינו שהוא חזר ללכת די מהר. הוא מקצוען, הוא צעיר והוא מאוד רוצה לשחק. הוא עובד בכל בוקר וכל אחר הצהריים. אבל אם קיליאן לא ישחק, יש לנו פתרונות. אני משוכנע שהוא ינסה".

"לא איבדנו ריכוז, את הרעב לנצח ואת הביטחון", החמיא תומאס טוכל לקבוצתו בסיום דו-קרב הפנדלים. "זכינו בארבעה תארים העונה ויש פה אווירה טובה. זה לא קל, אבל אפשר לסמוך על השחקנים האלה. אנחנו נהנים לעבוד ולסבול יחד". כשנשאל על המשחק מול אטאלנטה, עם זאת, הודה המאמן: "נצטרך להשתפר. לאטאלנטה יש יתרון עלינו כי הם בקצב גבוה יותר, ולנו אין אותו. בלי קיליאן חסרה לנו מהירות ואנחנו צריכים למצוא פתרונות אחרים".

מרקו וראטי סיכם: "נחגוג ביום שבת ואז נחשוב על המשחק הגדול הבא שלנו. לא קל לשחק 120 דקות אחרי פגרה כל כך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully