וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה על ההודעה מול השתיקה של מכבי תל אביב: על שחרורם של אצילי ומיכה

3.8.2020 / 7:17

ההודעה של סוכנם של אצילי ומיכה על הדחת השניים, לא היתה משותפת עם מכבי ת"א שהעדיפה להתנהל מתחת לשטח בלי תיאום עם האוהדים. השניים לא מתכוונים לוותר על החוזים שלהם ואם גולדהאר יתעקש, הקרב המשפטי עשוי להיות מכוער

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ההודעה הרשמית אמש (ראשון) של רונן קצב, סוכנם של דור מיכה ועומר אצילי, בדבר החלטת מכבי תל אביב להדיחם מהקבוצה, לא היתה משותפת עם המועדון. בעוד שמכבי תל אביב מעדיפה עדיין להתנהל מתחת לפני השטח ובלי לבשר לאוהדים ולתקשורת על צעדיה, החליטו השחקנים ונציגם כי הגיע הזמן לבשר לכולם את ההחלטה שקיבל בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר כבר לפני קרוב לשבועיים. מי שבישר לקצב את הדברים לפני עשרה ימים היה ג'ק אנגלידיס, יד ימינו של בעל הבית. למרות שהדברים נמסרו לקצב עוד לפני שהקבוצה החלה במחנה האימונים שקיימה בירושלים, לא קיבלו השחקנים הודעות רשמיות בכתב כי המועדון החליט באופן חד צדדי להשתחרר מהם. גם אתמול בפגישה שקיים קצב עם נציגי המועדון, לא נמסר מכתב כזה, מה שהוביל להוצאת ההודעה לתקשורת קצת אחרי השעה 20.00.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. דני מרון
קיבל את ההחלטה כבר לפני שבועיים. מיטש גולדהאר/דני מרון

לא ברור מדוע מכבי תל אביב פועלת בטקטיקה הזו, אבל קרוב לוודאי שהדבר קשור להליך הבוררות שעוד צפוי בין הצדדים. דור מיכה ועומר אצילי לא מתכוונים לעזוב את מכבי תל אביב ולשכוח מהחוזים שיש להם בגובה של חצי מיליון דולר נטו. בארץ אין שום קבוצה שתשלם את הסכומים האלה וגם בחו"ל ספק אם ניתן למצוא בקפריסין או בפולין, כדוגמא, קבוצות שיתקרבו לסכום הזה.

בסביבת השניים טענו אמש כי אצילי נחוש להישאר בארץ בעוד שמיכה פתוח יותר לחו"ל. בכל מקרה אחרי שהם יסגרו בקבוצות אחרות, תתפנה הזירה לקרב המשפטי על יתרת החוזה שלהם במכבי תל אביב ואם גולדהאר ירצה, הקרב אף עשוי להיות מאוד מכוער.

דווקא אתמול ביום בו שוחררה ההודעה הרשמית עליהם מטעם קצב, התיק בעניינם הוחזר לפרקליטות מימ"ר מרכז ללא חקירה נוספת של מי מהם. הדבר מלמד, בעיני מקורבים לשניים, כי התיק יסגר בפרקליטות מחוסר אשמה. "יש הבדל גדול בין מקרה שבו השניים יוצאים נקיים לגמרי במישור הפלילי לבין מקרה שבו הפרקליטות תאמר משהו אחר", אמרו אמש גורמים בסביבתם. "בהנחה שהפרקליטות תסגור את התיק מחוסר אשמה, יהיה לשניהם הרבה מה לטעון כדי לזכות בכל החוזים שלהם".

עוד בוואלה!

"אם חצי מאוהדי בית"ר שרוצים את אצילי היו עושים מנוי, טדי היה מלא"

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב עם עומר אצילי. דני מרון
ייכנסו למאבק משפטי נגד מכבי תל אביב? מיכה ואצילי/דני מרון

כפי שפורסם כבר אמש, בקפריסין מגלים עניין רב בשני השחקנים. דור מיכה זוכה להתעניינות מצד אומוניה ניקוסיה ועומר אצילי מצד הקבוצה החדשה של בן שהר, אפואל ניקוסיה. גם בפולין מתעניינים ובליגת העל שלנו ברק אברמוב היה רוצה לראות את שניהם או אחד מהם בבני יהודה.

ההחלטה של מיטש גולדהאר חצתה את הקהל של מכבי תל אביב לשני מחנות. אלה שמצדדים בבעל הבית וטוענים כי צריך לקבל את ההחלטות של גולדהאר גם אם הן לא פופולריות. ואלה שלא מוכנים לקבל שהקנדי זורק מהקבוצה שני שחקנים, ובעיקר את מיכה, שגדל במכבי תל אביב ותרם רבות להצלחה של הקבוצה בשמונה השנים האחרונות. הדעות של כל צד נשמעו היטב אמש ברשתות החברתיות והויכוחים היו ערים מאוד. גם בשל העניין הזה, במכבי תל אביב החליטו לנתק מגע מהשניים. "הסיפור הזה עוד עלול להימשך זמן רב ואף אחד במכבי תל אביב לא רצה שהנושא הזה יעסיק את המועדון לאורך העונה הקרובה", אמרו גורמים המעורים במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully