וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אורן ביטון חתם לשנתיים, מקס גרצ'קין קרוב לזוריה

3.8.2020 / 14:10

המגן ששוחרר מהפועל באר שבע, יחליף את גרצ'קין שיעבור לקבוצה האוקראינית. אזולאי ביקש לעזוב, פלומן נחת, האוהדים רוצים את אצילי

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

(עדכון ראשון: 8:39)

אורן ביטון חתם היום (שני) לשנתיים בבית"ר ירושלים. המגן שוחרר לאחרונה מהפועל באר שבע והיום אמר: "הגעתי למועדון פאר בכדורגל הישראלי ואני שמח להיות חלק ממנו. אני רוצה להודות להנהלת המועדון ולצוות המקצועי ומקווה שבקרוב גם נוכל לשחק מול הקהל המדהים הזה ביציעים. עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי על המגרש".

בית"ר ירושלים היא התחנה החמישית של המגן בן ה-26. הוא התחיל את הקריירה בהפועל חיפה, הושאל להפועל נצרת עילית ועבר לעירוני קרית שמונה. האחרונה מכרה אותו להפועל באר שבע תמורת קצת יותר מ-2.5 מיליון שקל לקראת קיץ 2017 וכעת הוא חתם בבירה. המנהל המקצועי, יוסי בניון אמר: "אנחנו שמחים מאוד שאורן מצטרף אלינו ומאחל לו בהצלחה. אני בטוח שהוא יעזור לנו ויתרום לנו בהשגת המטרות שלנו העונה".

ביטון צפוי להחליף את מקס גרצ'קין, שיעבור לזוריה לוגאנסק. האוקראינים כבר שלחו לבית"ר מסמך בו הם מצהירים שהם מעוניינים לקבל את המגן בהשאלה עם אופציה לרכישה ב-300 אלף יורו וכעת גרצ'קין צריך לסכם את תנאיו במועדון.

אורן ביטון עם אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תחנה חמישית. ביטון עם אלי אוחנה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לאחר עיכוב של שבוע, אנז' פרדי פלומן נחת אתמול (ראשון) בישראל וייכנס לבידוד. אנטואן קונטה, שעדיין לא העביר את המסמכים לקבוצה, אמור להגיע רק לקראת סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא, כאשר הרצון של המועדון הוא שעד פתיחת הליגה בסוף החודש השניים כבר לא יהיה חלק מהקבוצה.

בית"ר לא כללה את שני הצרפתים, כמו גם את ליוואי גרסיה, בהערכות התקציב לעונה הבאה, ואם הם לא ימצאו קבוצות אחרות, המועדון יצטרך לספק ערבויות של 5 מיליון שקל נוספים לחוזים שלהם. בעיה נוספת היא שאף אחד מהשלושה לא יסכים לקיצוץ נוסף בשכרו. ללא קשר, כבר בשלב זה דורשת הבקרה מבית"ר 5 מיליון שקל ערבויות לעונה הבאה, בלי לכלול את שלושת הזרים.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גורמים בבית"ר אמרו: "כמו שכל שחקן רוצה את טובתו האישית, אנחנו רוצים את טובת המועדון". אזולאי/ברני ארדוב

בעקבות ההצעות שקיבל מקפריסין ופולין, שלומי אזולאי פנה לראשי בית"ר ירושלים בבקשה להשתחרר. החלוץ הבהיר כי טוב לו במועדון, אך הוסיף שמדובר בהגשמת חלום ובהזדמנות עבורו לשדרוג כלכלי משמעותי. בבית"ר הבהירו לאזולאי כי הוא מאוד מוערך ובונים עליו לעונה הקרובה וללא דמי העברה גבוהים שיאפשרו להביא חלוץ משמעותי במקומו, הוא לא ישוחרר.

גם הקפטן עידן ורד זוכה להתעניינות מעבר לים, ואם וכאשר יחליט להיענות לאחת ההצעות הוא עשוי להיתקל בתשובה דומה. גורמים בבית"ר אמרו אתמול: "כמו שכל שחקן רוצה את טובתו האישית, אנחנו רוצים את טובת המועדון. החלטות יתקבלו בהתאם לתחליפים שיהיו או לדמי ההעברה שיציעו. לחוזה חתום יש משמעות".

בנוגע לדרישת האוהדים לצרף את עומר אצילי, בבית"ר אמרו כי לפחות בשלב הזה הנושא כלל לא על הפרק. גורם במועדון אף הגדיל ואמר: "אם חצי מהאוהדים ששולחים הודעות לצרף את אצילי היו עושים מנויים, טדי היה מלא מזמן". ללא קשר, נכון להיום בעמדה של אצילי חתומים בבית"ר גם עידן ורד וגם ליוואי גרסיה כך שזה לא על הפרק. בבית"ר ימתינו להחלטה הסופית של אוראל דגני ב-48 שעות הקרובות, כאשר במקביל כבר בודקים אופציות של בלמים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully