וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט כולם מרוויחים: הפרטים מאחורי עסקת אוראל דגני לבית"ר ירושלים

4.8.2020 / 7:42

דגני קיבל חוזה שלא השאיר לו מקום להתלבטות, בניון ואוחנה קיבלו את השחקן שהכי רצו והניסנובים השלימו את המהלך שתכננו מהיום הראשון. עסקת אוראל דגני קרובה לסגירה לשביעות רצון כל הצדדים - חוץ משחקני בית"ר המופתעים, שמגלים שבזמן שאין כסף למלון, לרכש יש ועוד איך

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

הפרטים הקטנים עדיין לא סגורים, אך אם לא יקרה משהו בלתי צפוי עד שעות הצהריים, אוראל דגני יהפוך היום (שלישי) לשחקן בית"ר ירושלים. עד אתמול בבוקר הסיכוי שדגני ישחק בהפועל תל אביב עוד נראה גבוה, אולם אז בית"ר הגישה הצעה משופרת, הוסיפה עונה שלישית לחוזה וטרפה את הקלפים. ההצעה המשודרגת של בית"ר כוללת שכר עונתי הגבוה בכ-60 אלף מההצעה הראשונית, כך שמבחינת דגני לא היו הרבה התלבטויות.

הפועל תל אביב ויתרה על דגני אתמול כבר בשעות הצהריים. על אף הלחץ של קלינגר וסיני, בקבוצה לא העלו על דעתם לשדרג את ההצעה לדגני לשנתיים או להוסיף עונה שלישית בחוזה, והתעסקו בעיקר בתגובה של האוהדים למהלך. בשורה התחתונה האחים ניסנוב השיגו את מה שרצו מהרגע הראשון, וחסכו את החוזה של דגני לשנתיים הקרובות. הלחץ של ניר קלינגר ומשה סיני עוד גרם להם "להסכים" להשאירו, אבל זה היה רק מן השפה ולחוץ.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב לא באמת התכוונה להשאיר אותו. דגני/ברני ארדוב

בנוגע לדמי ההעברה, על אף המסרים שיוצאים מכיוון האדומים, בית"ר לא תשלם להפועל תל אביב בתמורה להעברת דגני, אך תעביר לשורותיה שחקן אם האדומים יגיעו עימו להבנות כספיות. אופציית אור זהבי עדיין על הפרק מבחינת האדומים, אך גם טל כחילה ועומרי בן הרוש נמצאים ברשימה. בהפועל אמרו אתמול: "טעינו כשנסחפנו למו"מ הזה, כיבדנו את הרצון של הצוות המקצועי אך לא נכון להפועל שדגני יישאר".

דגני עצמו, מעבר להיבט הכספי, עייף מההתנהלות מול הנהלת האדומים. אפילו אתמול, בזמן שהוא נמצא עם הקבוצה במחנה האימון הקצר, שחקנים שמעו אותו זועף על כך שמנסים להסית את הקהל נגדו. גם בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "לא משנה על איזה חוזה הוא היה חותם בהפועל, בחלון הנוכחי לא היה לזה כבר שום ערך".

בבית"ר אמרו כי הפרטיים הכספיים עדיין לא סגורים ורק לאחר שדגני יבהיר הבוקר שזאת ההחלטה הסופית שלו והוא מוותר על האפשרות לעבור לחו"ל, אפשר יהיה לסגור את התנאים. אם כל הפרטים יושלמו, השחקן יגיע אחר הצהריים לבית וגן ויוכל לערוך אימון בכורה בצהוב-שחור.

יוסי בניון, אלי אוחנה, משה חוגג בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בניון ואוחנה הבינו: כאן אסור להמר/יוסי ציפקיס

מבחינה מקצועית, דגני היה האופציה המועדפת על בניון ורוני לוי מהרגע הראשון. לצד דיוגו ורדאסקה הצעיר ושני מגנים התקפיים כמו קונסטנטין ואורן ביטון, בית"ר לא יכולה הייתה יכולה להרשות לעצמו להמר בעמדת הבלם. עם צירופו של דגני אמורה בית"ר לשחרר שחקן או שניים, אך זה יהיה בהתאם לביקוש לשחקנים לאורך החלון. שלומי אזולאי מתוסכל מכך שאינו משוחרר למרות ההצעות מחו"ל, מה גם שחוזהו קוצץ ב-30 אחוז. יחד עם זאת, הדברים עדיין לא סופיים וייתכנו שינויים בהמשך החלון.

במקביל, הלחשושים בין השחקנים כבר מתחילים. 24 שעות לאחר שהשחקנים חתמו על קיצוץ של 30 אחוז, הקבוצה החתימה שני שחקנים לא זולים והיד עוד נטויה. אתמול ביטלה בית"ר אימון כפול בשל העובדה שלא אושר תקציב למנוחה במלון בין האימונים, ארוחות הצהריים עדיין לא חזרו וישנם לא מעט תנאים מקצועיים קטנים-גדולים שמרגיזים את השחקנים וגורמים לאי שקט. בבית"ר חוששים שאם לא ייתנו את הדעת על כך, האווירה בחדר ההלבשה תושפע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully