וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "באר שבע לא הולכת להיות הקבוצה הגדולה של השנים האחרונות"

2.8.2020 / 19:00

חלוצה הטרי של אפואל ניקוסיה דיבר על האקסית: "לא נטשתי והייתי מוכן לקצץ הרבה בשביל המועדון. תם עידן, מהקבוצה הגדולה של האליפויות נשארו רק טהא וצדק". על קבוצתו החדשה: "מועדון ברמה גבוהה"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

אחרי החתימה שלשום על החוזה באפואל ניקוסיה והאימונים הראשונים במהלך השבת, יכול היה בן שהר לקחת אוויר ולדבר היום (ראשון) בפתיחות לראשונה על המעבר הגדול שלו. "אם הייתי נשאר בהפועל באר שבע, אולי הייתי הופך לגדול כובשי השערים בהפועל באר שבע", סיפר חצי בצחוק וחצי ברצינות, "ההחלטה הייתה קשה מאוד. אני היום עם שני ילדים. יש לי משפחה ולכן לקחתי את הזמן. רציתי לקחת את ההחלטה בלב שלם ולכן לקח זמן. רציתי לאתגר את עצמי מחדש. לצאת מאזור הנוחות. בשנים שלי בהפועל באר שבע נגעתי בכל התארים ולא היה מושלם יותר מאשר להיפרד עם הגביע".

אולי הגעת למסקנה ששחקנים עוזבים, הקבוצה תיחלש ורצית לעזוב בגלל זה?

"ראיתי ששחקנים עוזבים. הסתכלתי גם על זה, אבל בעיקר זה היה מה שהרגשתי בפנים. שאלתי את עצמי מה הלאה? ראיתי שהפועל באר שבע הולכת למקום מסוים ותמיד עולה גם עניין הקיצוצים. הייתי מוכן לקצץ הרבה בשביל המועדון, אבל ברגע שהגיעה ההצעה של אפואל ניקוסיה הרגשתי שאני צריך את הדבר הבא. את הדרייב הבא. אני חושב שסייעתי להפועל באר שבע מבחינת התקציב. עזבו הרבה שחקנים ויהיו עכשיו יותר צעירים. הגעתי למועדון גדול ואני מאושר".

בן שהר במדי אפואל ניקוסיה. מתוך האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה, צילום מסך
ראיתי שהפועל באר שבע הולכת למקום מסוים ותמיד עולה גם עניין הקיצוצים. הייתי מוכן לקצץ הרבה בשביל המועדון, אבל ברגע שהגיעה ההצעה של אפואל ניקוסיה הרגשתי שאני צריך את הדבר הבא. את הדרייב הבא. שהר/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה

ההתעסקות בחוזה שלך הציקה לך כל הזמן.

"זה שאפואל ניקוסיה פנתה אלי ורצתה אותי זה עשה לי דבר גדול. אני לא אוהב שמדברים על העניין הכספי שלי ואמרתי את זה. אני חושב שבבאר שבע הייתי בכל הרגעים המשמעותיים של הקבוצה הזו ולכן אני לא אוהב שמדברים על הכסף שלי בחוץ. בסופו של דבר כן חשבתי בעניין הזה גם על הפועל באר שבע. ראיתי שהמצב לא טוב ושאני יכול לסייע אם אעזוב. זה שפיצלתי את המענק ודחיתי חלק ממנו, זה גם היה כדי לעזור למועדון. אני רוצה לעזור למועדון ולעזור לעצמי ושני הצדדים הרוויחו".

מה ידעת על הקבוצה?

"שיחקתי מול אפואל ניקוסיה וידעתי לאן אני מגיע. שלחתי את מתחם האימונים בווידאו למשפחה שלי וכולם היו בהלם. ואני ראיתי מועדונים באירופה. מהשנייה הראשונה רואים איזה מועדון גדול זה".

ברור לך שהפועל באר שבע לא הולכת להיות הקבוצה הגדולה של השנים האחרונות?

"הפועל באר שבע לא הולכת להיות הקבוצה הגדולה של השנים האחרונות. להשיג מה שעשינו בחמש השנים האחרונות, זה לא פשוט. אבל כל קבוצה בונה את עצמה מחדש. אני מקווה שהפועל באר שבע תבנה את עצמה דרך איזון נכון ואם יידעו לנהל אותה נכון, אז אפשר יהיה לעשות דברים גדולים. אני סומך על האנשים שיש שם שיידעו לצאת מהדבר הזה".

מחכה לזימון לנבחרת?

"יש לנבחרת ישראל חלוצים מצויינים כמו ערן זהבי ומונס דאבור. גם אני חושב שיש לי מה לתת, אבל אני צריך להראות את עצמי גם פה כדי לקבל קרדיט מחודש בנבחרת".

עוד בוואלה!

בן שהר חתם רשמית לשנתיים באפואל ניקוסיה: "זו רק פרידה זמנית"

לכתבה המלאה
בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול דור חברון שוער מכבי פתח תקוה. דני מרון
"להשיג מה שעשינו בחמש השנים האחרונות, זה לא פשוט. אבל כל קבוצה בונה את עצמה מחדש". שהר כובש בגמר הגביע/דני מרון

די ברור שהפריע לך כל השנים שלא היית במעמד שקיבלו ברדה ומליקסון בבאר שבע. היתיה ציפייה שתישאר. אתה לא חושב שנטשת את המועדון?

"ברדה ומליקסון אגדות בהפועל באר שבע ומגיע להם כל הכבוד על מה שעשו. לא נטשתי את הפועל באר שבע. אני לא מרגיש שהאוהדים חשים כך. מי שיודע את המצב של הקבוצה, מבין שגם אם הייתי מקצץ הרבה כסף, עדיין היה להפועל באר שבע קשה להשאיר אותי. ויתרתי על הרבה כסף כדי שהפועל באר שבע תוכל לעמוד על הרגליים בשנים הבאות. ברגע שראיתי שהמועדון לא יכול להשאיר אותי אפילו בתנאים נוחים יותר לבאר שבע, הרגשתי שזה הזמן ללכת. אם מדברים איתי על תרומה, אז בחמש השנים שהייתי בהפועל באר שבע אפשר לראות איזו תרומה ענקית הייתה לי למועדון הזה".

קשה לעשות מעבר כזה בתקופה של קורונה.

"לעבור בתקופת קורונה לחו"ל זה לא קל. גם עניין הטיסות, גם זה שישראל מדינה מסוכנת כרגע. נסעתי לשם לבד בלי סוכנים, בלי אשתי והילדים. זו סיטואציה לא פשוטה. אגיד לאימא שלי לבוא רק בעוד חודש. היא תצטרך לחכות".

איפה אתה ממקם את הפועל באר שבע הנוכחית?

"הפועל באר שבע הגדולה ששיחקתי בה היא ללא ספק אחת הגדולות שהיו. הייתי גם בהפועל תל אביב שהייתה גדולה מאוד. העוצמות שהיו לקבוצה הזו בבאר שבע, בעיקר בעונה השנייה, היו אדירות. שחקנים היו מגיעים לטרנר והיו מפחדים. היינו כותשים את היריבות ואני לא יודע אם עוצמות כאלה יחזרו בבאר שבע. היו שחקנים מעולים עם חיבור מקצועי טוב".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
"אני בקשר מאוד טוב עם ברק. יש למכבי חיפה את החלוצים שלה ויש גם דברים מעבר. לא הגעתי למכבי חיפה אלא לאפואל ניקוסיה ושום דבר לא השתנה עם ברק". בכר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

הופתעת שמכבי חיפה לא פנתה אליך?

"אני בקשר מאוד טוב עם ברק. יש למכבי חיפה את החלוצים שלה ויש גם דברים מעבר. לא הגעתי למכבי חיפה אלא לאפואל ניקוסיה ושום דבר לא השתנה עם ברק".

מסכים שתם עידן בהפועל באר שבע?

"תם עידן בהפועל באר שבע. נשארו רק שיר ולואי מהאליפויות. כשתם עידן תמיד יש עידן חדש באופק. יש אנשים טובים במועדון הזה שיכולים שוב להצעיד את הקבוצה. זה לא יהיה קל. אני מקווה שהם יצליחו למצוא את הדרך הנכונה".

הוסרו החששות שלך ממוסר התשלומים בקפריסין?

"מבחינת משכורות פחות חששתי כי הדברים שם מתנהלים טוב. אני רואה כאן מועדון שמנוהל בצורה מקצוענית. יש יחס. יש תזונאים שעובדים איתנו יום יום. ההתנהלות מאוד מקצועית. רואים שבאתי למועדון גדול. גם אם יש סטיגמה על קפריסין, אני יודע שהגעתי למועדון גדול עם שאיפות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully