וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר חתם רשמית לשנתיים באפואל ניקוסיה: "זו רק פרידה זמנית"

31.7.2020 / 11:52

החלוץ החליט לקבל את הצעת מועדון הפאר הקפריסאי, אשר ישאל אותו לשנתיים. שכרו יעמוד על 340 אלף דולר נטו לעונה. בפוסט פרידה מהפועל באר שבע כתב: "בעזרת השם אחזור לכאן בעוד שנתיים"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בן שהר הפך היום (שישי) רשמית לשחקן אפואל ניקוסיה. החלוץ חתם על חוזה לשנתיים, אחרי שהגיע לקפריסין במהלך השבוע ועבר את הבדיקות הרפואיות. שהר עוזב את הפועל באר שבע אחרי חמש שנים ארוכות בהן זכה איתה בכל תואר אפשרי בישראל וחווה קמפיינים יפים במפעלים אירופים. הוא הושאל לקבוצה הקפריסאית לשתי העונות הקרובות ולאחר מכן יחזור להפועל באר שבע, לשנה האחרונה בחוזהו. שכרו יעמוד על 340 אלף דולר נטו לעונה.

שהר פרסם פרידה מבאר שבע וכתב: "זו פרידה זמנית, אני כמעט משוכנע. כולכם יודעים שעברתי לא מעט בקריירה שלי ואף זכיתי לשחק בין היתר בקבוצות גדולות באירופה. אבל אם יש מקום אחד שהיה עבורי בית, אמיתי, חם, מצמיח, תומך, זאת הפועל באר שבע והעיר באר שבע. כאן גם הקמתי את המשפחה שלי והחוויות שצברתי ילוו אותי בכל מקום בו אהיה. מעתה ועד עולם. כמעט בלתי אפשרי לסכם חמש שנים בכמה מילים, אבל ברור שאחת מהן תחזור כל הזמן - תודה!

"כאשר הגעתי לבאר שבע עמדה לנגד עיניי מטרה מרכזית - להוביל את הקבוצה לפסגה ולהגיע לכמה שיותר יעדים ותארים. אפשר לומר בכבוד ובגאווה שהשגנו יחד כמעט את כולן.

"תודה, כן, שוב, למועדון שהיה שם בשבילי לאורך כל הדרך, לקהל הכי חם במדינה שתמיד תמך בקבוצה, לשחקנים שהם כמו אחים עבורי ויחד איתם הגשמתי כל חלום, לצוות המקצועי, הניהולי והרפואי שבלעדיו כל זה לא היה קורה. אני יוצא שוב לדרך חדשה, מאתגרת ומרגשת, חדור אמונה ומשוכנע כי תאחלו לי הצלחה. אמשיך תמיד לעקוב, לתמוך ולקוות שהקבוצה שלנו רק תלך ותתעצם. זאת פרידה זמנית ובעזרת השם בעוד שנתיים אחזור לעיר שהייתה לי ולמשפחתי בית חם בחמש השנים האחרונות. אוהב אתכם וכבר מתגעגע".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
אתגר חדש מעבר לים. בן שהר/דני מרון

שהר התלבט מאוד האם להיענות להצעה מהקבוצה הקפריסאית. בשבוע שעבר הופעל עליו לחץ מצד אפואל, כולל שיחות עם הצוות המקצועי. לצד הרצון להישאר בישראל עם משפחתו המורחבת ודילמת המעבר למדינה אחרת בתקופת הקורונה, שהר לקח בחשבון שבהפועל באר שבע הוא כבר לא יוכל להשיג תואר שלא זכה בו עם המועדון וכמו כן, הבין שבאי השכן הוא יוכל להמשיך על פי חוזה זהה לזה שיש לו כעת בבאר שבע, לפני בקשת הקיצוץ. הקפריסאים הרעיפו עליו הרבה שבחים בשיחות שקיימו ולאחר ההתלבטות הקשה, הוא נענה להצעה שלהם בחיוב.

שהר, 30, שהחל את הקריירה שלו מעבר לים, שיחק בצ'לסי, קווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות', דה חראפשחאפ, אספניול, הרטה ברלין, ארמיניה בילפלד ו-וילם ההולנדית, לפני שחתם בהפועל באר שבע בקיץ 2015. הוא סייע לקבוצה מבירת הנגב לזכות בשלוש אליפויות ברציפות והעונה גם בגביע המדינה. את העונה החולפת סיים עם 13 שערי ליגה ו-16 בכל המסגרות.

אפואל ניקוסיה היא הקבוצה המעוטרת ביותר בקפריסין עם 28 אליפויות ו-21 גביעים, אף שאת העונה החולפת (שהופסקה עקב הקורונה) סיימה במקום השלישי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully