וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 במשחק הכנה

ניצחון ראשון לאלופה בהכנה: שכטר כבש בדקה ה-9 אחרי שניסיון הרחקה של ניצן פגע בו, בעיטה של אלמוג הורחקה מהקו. בצד השני טננבאום עצר את ורד

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

מכבי תל אביב גברה הבוקר (שישי) 0:1 על בית"ר ירושלים במשחק הכנה שנערך באצטדיון טדי. איתי שכטר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-9 והצהובים רשמו ניצחון ראשון אחרי שבאמצע השבוע נפרדו מהפועל קטמון ב-3:3. לבית"ר זה היה משחק הכנה ראשון לעונת 2020/21.

שתי הקבוצות התייצבו בטדי ללא מאמנים ראשיים. האלופה עדיין לא מינתה אחד כזה ופטריק ואן לוון ממשיך לתפקד כמאמן זמני, בעוד בבית"ר רוני לוי שאבל על מות אביו, כמובן לא נכח ואת המשחק ניהל עוזרו חיים שאבו.

שתי הקבוצות הגיעו ללא מעט הזדמנויות וסיפקו לשוערים הרבה עבודה. גם בית"ר וגם מכבי תל אביב פתחו עם הרכבים יחסית חזקים ובמחצית השנייה אפשרו לשחקנים צעירים - כולל כאלו שחזרו מהשאלות - לקבל דקות ולנסות להרשים את הצוותים המקצועיים.

בשבוע הבא בית"ר ירושלים כבר תתארח אצל בני יהודה למשחק הראשון שלה בבית ג' של גביע הטוטו. מכבי תל אביב תשחק בחוץ נגד הפועל באר שבע במשחק הראשון מבין שניים בקרב על תואר "אלוף האלופים".

חיים שאבו סיכם: "החצי הראשון היה פחות טוב והשני יותר טוב. בסך הכל אנחנו מתחילים את ההכנה לעונה ונתייחס גם לגביע הטוטו כאל משחקי הכנה. נקווה שהשנה נעשה דברים יותר יפים יותר מהעונה שעברה. עבר עלינו שבוע קשה של אימונים והחלטנו לחלק את העומס בין כולם. אנחנו רוצים להכניס אנשים לחדות, ובסך הכל אנחנו מרגישים שעמדנו במטרה של המשחק הזה".

הרכבים

מחצית 1:

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדאסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, אביאל זרגרי, חנן ממן, לירן רוטמן, עידן ורד, שלומי אזולאי.

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, נועם כהן, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עידו שחר, דור פרץ, אילון אלמוג, אדוארדו גררו, איתי שכטר.

מחצית 2:

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אופיר קריאף, טל בן חיים, תמיר עדי, אורי מגבו, דן איינבינדר, עוזיאל פרדו, שלום אדרי, ליוואי גרסיה, אלירן עטר, רועי פדידה.

מכבי תל אביב: דניאל פרץ, מאור קנדיל, איתן טיבי, עמית גלזר, מתן בלטסקה, עדן קארצב, אבי ריקן, רוסלן ברסקי, בר כהן, ניק בלקמן, דור תורג'מן.

שחקן בית"ר ירושלים, אלירן עטר. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עטר מחמם מנועים/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

מהלך המשחק

דקה 9: גול! ניצן קיבל כדור מההגנה שלו וניסה להרחיק, אבל הכדור שלו פגע בשכטר שהגיע ללחוץ ומשם לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 14: עידן ורד בעט מ-16 מטר, אבל טננבאום הדף לקרן.

דקה 23: שכטר חילץ ומצא את אילות אלמוג, שבעט וראה את זהבי מרחיק מהקו.

דקה 34: ורד הפתיע עם בעיטה מכ-30 מטר, אבל טננבאום זינק והדף לקרן.

דקה 41: נועם כהן מצא את פרץ על סף הרחבה, הקשר שיגר בעיטה לפינה, אבל ניצן זינק והדף.

דקה 54: מגבו פרץ באגף השמאלי ובעט כדור חזק שטס מעל המשקוף.

דקה 66: בר כהן חדר לרחבה והעביר כדור רוחב, תורג'מן גלש ופספס אותו במעט.

דקה 70: עטר עקף את החומה במכה נייחת, אבל הכדור שלו חלף מעל המשקוף.

דקה 75: שלום אדרי בעט מחוץ לרחבה, אבל דניאל פרץ התעופץ והדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully