וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חנן ממן ודן איינבינדר צפויים להישאר

29.7.2020 / 13:08

למרות האפשרות שהועלתה לשחררם במסגרת הניסיון לחסוך, בקבוצה הבינו שזה לא יתאפשר והמועדון יהיה חשוף לתביעה. נציגי קונטה טוענים שיש עליו מספר הצעות, הסוכן של פלומן "עושה שרירים"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

עוד מסיום העונה שעברה, ובניגוד לרצון הצוות המקצועי, התקיימו בבית"ר ירושלים שיחות מאחורי הקלעים במטרה לנסות להיפטר בחלון ההעברות בקיץ מחוזיהם של דן איינבינדר וחנן ממן, וזאת בשל המצב הפיננסי של המועדון. בפועל, במועדון מבינים כי כל ניסיון כזה יהיה כרוך בתשלום פיצוי גבוה מאוד.

גם בשיחות עם ארגון השחקנים הובהר למשה חוגג כי אם השניים יהיו מנודים או לא יקבלו הזדמנות מקצועית אמיתית דרך הוצאה מהסגל ודברים דומים, המועדון ייחשף לתביעה עבור השכר המלא של השניים, היות והקיצוץ אליו הסכימו מותנה בהישארותם במועדון. אגב, בחודש האחרון שחקנים פונים לשניים ושואלים בנוגע לפרסומים ונענים: "מבינים מה קורה, מחכים שידברו איתנו". עם זאת, עדיין ייתכן כי בבית"ר יערכו שיחות עם השניים ויבקשו קיצוץ נוסף.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"ייאלץ" להישאר. איינבינדר/דני מרון

לגבי אנז' פרדי פלומן ואנטואן קונטה, נציגיו של קונטה טוענים כי יש מספר אופציות עבורו, אך אם זה לא יקרה בשבוע הקרוב הוא יתבקש לחזור לארץ. פרדי פלומן צפוי להגיע בתחילת השבוע הבא, כאשר בבית"ר מגדירים את סוכנו כ"עושה שרירים" ודורש את כרטיסו ללא תמורה, מה שלא צפוי לקרות וייתכן כי השחקן יישאר עונה נוספת בבירה.

בבית"ר היו רוצים לדעת מה הסכום שהמועדון יקבל כרשת ביטחון על מנת לתכנן את התקציב, אך בשלב זה הדברים נמרחים וייתכן שהתשובות יתקבלו רק בחודש הבא. ההערכה כרגע היא כי בית"ר תקבל כ-10 מיליון שקל. אגב, בית"ר תצטרך להעביר בבקרת התקציבים לפני הכל את אלה החתומים עוד מעונה שעברה, ביניהם ממן ואיינבינדר, ורק לאחר מכן תוכל לעשות זאת עם שחקנים חדשים כמו האסיילבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully