וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה: "מיציתי את בית"ר ירושלים, מקווה שלא יכריחו אותי להישאר"

30.7.2020 / 12:51

המגן רוצה לעזוב, במועדון הבהירו: "דרך הפעולה שלו ברורה ואנחנו לא מתרגשים מזה. אסור לקונטה לשכוח שהוא התקדם כאן מאוד ובעיקר התרחק מהצרות שהיו לו בצרפת. אין סיבה שלא נקבל עליו תשלום כמו שנהוג לקבל על כל שחקן טוב"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים
מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה בועט מול אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
רוצה לשחק בקבוצה אחרת. קונטה/דני מרון

בית"ר ירושלים רוצה מאוד למכור את המגן הצרפתי אנטואן קונטה, אך בשלב זה אין הצעה משביעת רצון עבורו. השחקן עצמו חשב תחילה כי יוכל להשתחרר כשחקן חופשי, אך בבית"ר ירושלים לא היו מוכנים לשמוע על כך. למקורביו בארץ אמר קונטה בימים האחרונים: "מיציתי את בית"ר ירושלים, אני מקווה שלא יכריחו אותי להישאר ויתנו לי להתקדם. קשה לקבל עליי הרבה כסף בתקופת הקורונה". אגב, השחקן הבהיר כי הוא רוצה לשוב לצרפת או לשחק באחת המדינות הקרובות אליה כדי להיות בקרבת בנו.

במועדון הגיבו לדברים: "אנטואן והסוכן שלו יודעים מה הדרישות שלנו. יש חלון ארוך ואנחנו סבלניים, לא ילחיצו אותנו". "דרך הפעולה של קונטה ברורה ואנחנו לא מתרגשים מזה", הוסיף גורם במועדון. "אם המכירה לא תסתדר הוא יישאר בקבוצה עוד עונה, אבל המטרה של כולם היא להיפרד בצורה מכובדת. קונטה התקדם כאן בשנים שהיה, ובעיקר התרחק מהצרות שהיו לו בצרפת. אסור לו לשכוח את זה. בית"ר ירושלים היתה בשבילו כמו בית ואין סיבה שלא נקבל עליו תשלום כמו שנהוג לקבל על כל שחקן טוב".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: חנן ממן ודן איינבינדר צפויים להישאר

לכתבה המלאה

בית"ר ירושלים תפגוש מחר את מכבי תל אביב למשחק אימון בטדי, שיהיה משחק האימון הראשון של הקבוצה מאז תמה העונה. מי שכמובן לא יהיה נוכח הוא המאמן רוני לוי, האבל על מות אביו. מיכאל אוחנה עשוי להשתלב ולקבל מספר דקות וכמו כן מספר נבחנים. היום הקבוצה לא תתאמן בשל עומסים וכן בשל העובדה שחלק מהשחקנים צמים.

במועדון עמלים בשבועות האחרונים על השארתם של הספונסרים ונותני החסות. עדיין לא ברור אם הספונסר הראשי, חברת מילניום, ייתן חסות לעונה נוספת וכמו כן מספר נותני חסות נוספים מתנדנדים או משדרים כי ככל הנראה לא ימשיכו בשל המצב הכלכלי. בקבוצה לוקחים בחשבון כי גם בכל הקשור להכנסות מספונסרים וחסויות תהיה פגיעה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully