וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן מכבי תל אביב: "שום סיכוי שווילבקין יעזוב. לא נחתים יותר משני שחקנים"

ואסיליס יראגוטליס סיכם עונה בריאיון לתקשורת היוונית: ההתנהגות של ווילבקין ("הוא היה מדוכא, אני יכול להבין אותו"), השדרוג של סטודמאייר ("כולם הלכו אחורה אחרי הקורונה, רק הוא הלך קדימה") והעונה הבאה ("נשאיר 85 אחוז מהסגל")

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

ואסיליס יראגוטליס, עוזרו של יאניס ספרופולוס, משוכנע: אין שום סיכוי שסקוטי ווילבקין יעזוב. בריאיון שהעניק הערב (רביעי) לתחנת הרדיו היוונית Sport FM התחייב עוזר המאמן היווני שכוכב הקבוצה שמוזכר כמועמד לעבור לריאל מדריד או פנרבחצ'ה, ימשיך במועדון, ובנוסף סיפק כמה הבהרות בנוגע לבניית הסגל.

"אין מה לדבר - סקוטי נשאר במכבי תל אביב. הוא חתום על חוזה ואין שום דבר אחר מלבד זה, אין שום עניינים לא סגורים איתו", אמר. "חוסר הוודאות בנוגע להכנסת קהל למשחקים משאיר אותנו בבעיה. חלק גדול מהתקציב שלנו יירד, ונצטרך להתמודד עם זה. למזלנו, לרוב השחקנים שלנו יש חוזים. נעשה עוד כמה מהלכים, אבל כבר בעוד שלושה שבועות העונה הבאה נפתחת, כך שלא נשאר לנו יותר מדי זמן. אני מאמין שנחתים עוד שחקן או שניים מקסימום ונסגור את הסגל. זה מוזר, כי יש קבוצות שנפגעו פחות מהסיטואציה. 85 אחוז מהסגל שלנו יישאר כמו שהוא, ואני חושב שזה ייתן לנו יתרון על פי קבוצות אחרות".

יראגוטליס הוסיף ש"כשאומרים מכבי תל אביב, כולם חושבים שלוקחים אליפות בקלות. אבל זה לא מובן מאליו, לא במצב שהיינו בו. בהתחשב בנסיבות, הזכייה באליפות היא הישג גדול. זו אליפות שהושגה בתנאים מיוחדים. ראינו בגרמניה ובספרד שהקבוצות הפייבוריטיות לא זכו באליפות, כך שצריך להעריך את מה שעשינו".

צוות האימון של מכבי תל אביב עם יאניס ספרופולוס. דני מרון
עונה מפרכת. ספרפולוס, יראגוטליס/דני מרון

על הקשיים שטמנו בחובם המשחקים אחרי החזרה מפגרת הקורונה אמר: "היו שחקנים שסבלו מדיכאון. זו לא סתם אמירה, זו המציאות. היה מאוד קשה. זו סיטואציה חסרת תקדים, ואני לא יודע אם להגדיר אותה כחיובית או שלילית, כנראה ששניהם יחד. לא ידענו איך לנהל את זה. חזרנו אחרי כל כך הרבה זמן, והיו כמה שחקנים לא מוכנים. הם הגיעו אחרי בידוד ביתי, וזה הכביד עליהם. להישאר בבית ללא חופש תנועה, זה קשה מאוד. גם לי היה זה קשה. מצד שני, רצינו את האליפות הזו בכל מאודנו. היתה לנו עונה נהדרת ורצינו לסיים אותה עם משהו. הפסדנו את הגביע, עונת היורוליג הופסקה, וידענו שאם נפסיד את האליפות, נסיים את העונה הנהדרת הזה בלא כלום. אני חושב שבסוף הצלחנו בגדול".

על הקושי סביב הפציעות המרובות: "שבעה שחקנים בכירים נפצעו לנו, וסיימנו את העונה ללא ארבעה שחקני חמישייה. במשחק השלישי נגד הפועל תל אביב היינו אפילו בלי ווילבקין, ועלינו עם שמונה שחקנים. גם בעונת היורוליג היו לנו המון פציעות, אבל טיפלנו בזה כמו שצריך. זו דוגמא לכל קבוצה איך מתמודדים עם פציעות. אפילו הילדים שהעלינו מקצה הספסל הוכיחו שהם מוכנים לזה מנטלית".

על דני אבדיה וטיילר דורסי: "טיילר עשה עבודה נהדרת אחרי פגרת הקורונה. הוא נשאר עשרה ימים בבית, כי הודיעו לו באמצע העונה שהוא צריך להכינס לבידוד. אבל ברגע האמת הוא היה שם בשבילנו, בכל המשחקים. אבדיה הראה איזה כישרון גדול הוא. היתה לו אפשרות להיות שחקן מרכזי אחרי הקורונה והוא עזר לנו מאוד. היה תענוג לאמן אותו במשך שנתיים, ועכשיו הוא יילך ל-NBA".

על אמארה סטודמאייר: "אמארה חזר מפגרת הקורונה הרבה יותר טוב מאיך שנכנס אליה. זה נשמע לא הגיוני, אבל זו ההוכחה כמה גדול הוא. עם כל הניסיון שלו, הוא ידע איך לנהל את עצמו. הליגה הענישה אותו שהפר את הבידוד, אבל היה לנו ילד קטן שהיה צריך לדאוג לו. הוא נשאר מוכן ולא נתן לשום דבר להסיח את דעתו. בזמן שכולם הושפעה בצורה שלילית מהמצב, הוא פרח. הוא ניהל את הסיטואציה המשונה הזו בצורה מושלמת, הגיע לו לזכות ב-MVP של הפיינל פור".

עוד בוואלה!

ג'ייק כהן חתם באוברדוירו הספרדית לעונה הבאה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
לא הולך לשום מקום. ווילבקין/דני מרון

על סקוטי ווילבקין: "סקוטי הושפע יותר מכולם מהסיטואציה. הוא התנצל בפני הקבוצה על ההתנהגות שלו, אבל כמי שהיה קרוב אליו בתקופה הזו אני מסוגל להבין אותו. הוא המנהיג שלנו ואחרי כל הפציעות היה עליו המון לחץ והמון ציפיות. את כל זה הוא היה צריך לעשות כשהוא לגמרי לבד בבית. למזלנו, הוא הופיע ברגעים הנכונים".

על הנהירה של המאמנים היוונים לכדורסל הישראלי: "זה אושר גדול. אני זוקף את זה לזכותו של יאניס ספרופולוס, שעושה עבודה נהדרת. גם יאניס קסטריטיס וסטפנוס דדאס עשו עבודה טובה בקבוצות שלהם. זה מוכיח כמה איכות יש למאמנים היוונים, והלוואי שיגיעו עוד מהם לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully