וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן חתם באוברדוירו הספרדית לעונה הבאה

29.7.2020 / 19:03

קפטן הצהובים רצה אתגר חדש אחרי שלוש שנים בישראל וחתם לעונה אחת. בפוסט פרידה ממכבי תל אביב כתב: "עוזב את הקבוצה במצב הרבה יותר משהיתה כשהגעתי"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

ג'ייק כהן עוזב רשמית את מכבי תל אביב. קפטן הצהובים, ששיחק בקבוצה בשלוש השנים האחרונות, חתם לעונה אחת באוברדוירו הספרדית ויצטרף אליה בעונה הקרובה. השחקן הודיע למכבי תל אביב עוד לפני הפיינל פור שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. אתמול (שלישי) הסנטר נפרד מחבריו לקבוצה כשהוא מפרט בפניהם את הסיבות שגרמו לו לעזוב, כשהמרכזית היא החיפוש אחר אתגר חדש.

שעה קלה אחרי ההודעה על עזיבתו, הקפטן פרסם פוסט פרידה. "כשחזרתי למכבי תל אביב לפני שלוש שנים, המטרה שלי היתה להחזיר אותה למקומה הטבעי. אחרי שלוש אליפויות, אני מרוצה מאוד מההישגים של הקבוצה במהלך הקדנציה שלי. התרבות הארגונית של הקבוצה נמצאת במקום הרבה יותר משהיתה כשהגעתי, ואני גאה שהיה לי חלק קטן בהצלחות. מערכות היחסים שבניתי הן אלה שהכי אתגעגע אליהן. אני רוצה להודות לכל החברים הנפלאים לקבוצה וגם להנהלת מכבי תל אביב ולאוהדים, שהפכו את שלוש השנים האחרונות לנהדרות. צהוב עולה".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חיפש אתגר חדש. כהן/דני מרון

"ג'ייק כהן שחקן אינטליגנטי ומגוון, שמשלב יכולות עם הפנים ועם הגב לסל. הוא מגיע אלינו כשהוא בשל מאוד, ממועדון גדול ועם התלהבות רבה להוכיח את עצמו בתפקיד מרכזי בליגה הספרדית"", אמר לאתר הרשמי של הקבוצה המנהל המקצועי חוסה לואיס מתאו.

במכבי הציעו לכהן לפני כמה שבועות אפשרות להישאר והוא בחר לא לעשות את זה. הוא ימשיך את הקריירה בספרד. רומן סורקין הוא המועמד להחליפו. כרגע אין מגעים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה והירוקים מתעקשים שהשחקן שמחזיק בחוזה לא ישוחרר מהקבוצה.

כהן, כמו יתר חבריו האמריקאים לקבוצה, עוזבים את ישראל הערב בטיסה ישירה לארצות הברית. המאמן יאניס ספרופולוס עזב בחזרה ליוון לראשונה העונה. הצהובים צפויים לחזור להתאמן רק בתחילת ספטמבר.

כהן בן ה-29 לא הרבה לשחק ביורוליג העונה כשבסך הכול הוא שותף ב-8:40 דקות בממוצע למשחק ותרם 2.9 נקודות. בליגה הישראלית תרומתו של כהן הייתה כמובן משמעותית בהרבה והוא קלע 10.8 נקודות וקלט 4.8 ריבאונדים למשחק ב-21.5 דקות בממוצע. משחק השיא שלו במדי הצהובים העונה היה כשקלע 33 נקודות מול גלבוע/גליל בחוץ והוסיף לא פחות מ-14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully